Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » system poziomowania Mercedes-benz KLASA E (W211)

system poziomowania do MERCEDES-BENZ KLASA E (W211)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E (W211):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258612153
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
dla numeru PR 677
nr EAN 4025258777425
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 24-260756
nr EAN 4025258777395
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
nr EAN 4025258790851
Parametr ETOV36/11X99A2
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy Oś tylna
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427328945
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Ciężar [kg] 2,400
otwór Ø [mm] 36
Długość opakowania [cm] 67,4
Szerokość opakowania [cm] 12,5
Wysokość opakowania [cm] 12,7
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 14
nr EAN 5412096559983
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Ciężar [kg] 2,400
otwór Ø [mm] 36
maks. długość [mm] 611
min. długość [mm] 482
Długość opakowania [cm] 67,7
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 13
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 14
nr EAN 5412096554995
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 2,000
otwór Ø [mm] 36
maks. długość [mm] 526
min. długość [mm] 470
napełniony 
Długość opakowania [cm] 60
Szerokość opakowania [cm] 7
Wysokość opakowania [cm] 7,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 11
nr EAN 5412096558979
cena brutto:
341.01 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr ETXOV36/13X53A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
nr EAN 4013872903924
cena brutto:
577.01 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr MT36/13X85A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 317 491
nr EAN 4013872936304
cena brutto:
577.01 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr MT36/13X85A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 317 490
nr EAN 4013872936328
cena brutto:
318.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr ETOV36/13X23A2
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872937325
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.