Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » zawieszenie i amortyzacja Mercedes-benz O 100 » system poziomowania Mercedes-benz O 100

system poziomowania do MERCEDES-BENZ O 100

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ O 100:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258430641
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553055848
cena brutto:
132.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500004289
cena brutto:
121.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500013588
cena brutto:
179.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500030264
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 514 127 0001
Numer artykułu zalecanego dodatku 514 640 0002
nr EAN 4040074361733
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
nr EAN 4040074361696
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 2,600
maks. długość [mm] 613
min. długość [mm] 424
Długość opakowania [cm] 66,5
Szerokość opakowania [cm] 4,85
Wysokość opakowania [cm] 4,8
Długość obudowy [mm] 406
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096039812
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Ciężar [kg] 1,619
maks. długość [mm] 444
min. długość [mm] 287
napełniony 
Długość opakowania [cm] 34,7
Szerokość opakowania [cm] 5,5
Wysokość opakowania [cm] 5,3
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096530715
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.