Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » zawieszenie i amortyzacja Peugeot 406 Break (8E/F) » system poziomowania Peugeot 406 Break (8E/F)

system poziomowania do PEUGEOT 406 Break (8E/F)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 406 Break (8E/F):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4025258751036
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
Numer seryjny K4014655
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
nr EAN 5901159378338
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427322882
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Ciężar [kg] 1,800
otwór Ø [mm] 35
maks. długość [mm] 373
min. długość [mm] 257
napełniony 
Długość opakowania [cm] 50,5
Szerokość opakowania [cm] 6,4
Wysokość opakowania [cm] 6,4
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 15,8
nr EAN 5412096495502
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 3,440
otwór Ø [mm] 30
parzyste numery artykułów G7419
Długość opakowania [cm] 57,1
Szerokość opakowania [cm] 17
Wysokość opakowania [cm] 17
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 20
nr EAN 5412096480478
cena brutto:
174.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
otwór Ø [mm] 12,1
Wymiar gwintu M12x1.25
Długość korbowodu [mm] 214,5
Rozstaw śrub mocujących [mm] 60
Średnica korbowodu [mm] 20
parzyste numery artykułów A-5077GR
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 48
nr EAN 4058787091977
cena brutto:
174.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
otwór Ø [mm] 12,1
Wymiar gwintu M12x1.25
Długość korbowodu [mm] 214,5
Rozstaw śrub mocujących [mm] 60
Średnica korbowodu [mm] 20
parzyste numery artykułów A-5077GL
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 48
nr EAN 4058787091960
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Podwozie dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
nr EAN 4058787166293
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr TT32/15X110A
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872956050
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.