Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » zawieszenie i amortyzacja Renault CLIO II (BB_, CB_) » system poziomowania Renault CLIO II (BB_, CB_)

system poziomowania do RENAULT CLIO II (BB_, CB_)

wybierz typ samochodu RENAULT CLIO II (BB_, CB_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4260471917832
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4260471917849
cena brutto:
64.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260530795104
cena brutto:
145.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów MM-KI015
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0024
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0246
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553017679
cena brutto:
145.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów MM-KI014
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0024
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0246
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553017709
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0074
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553148113
cena brutto:
273.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 333517
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500787380
cena brutto:
185.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500782163
cena brutto:
263.99 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 3330053
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
cena brutto:
262.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 3330052
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 600
Długość 2 [mm] 378
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 38
Średnica 2 [mm] 25
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063777511
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427322851
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy z lewej
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SFE30/20X160A
parzyste numery artykułów 313 518
nr EAN 5902659772930
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy z prawej
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SFE30/20X160A
parzyste numery artykułów 313 517
nr EAN 5902659772947
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 37-14 640 0003
parzyste numery artykułów 37-26 623 0015
nr EAN 4040074024508
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 37-14 640 0003
parzyste numery artykułów 37-26 623 0014
nr EAN 4040074024515
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 3,800
otwór Ø [mm] 30
maks. długość [mm] 489
min. długość [mm] 329
parzyste numery artykułów 72298
Długość opakowania [cm] 57,5
Szerokość opakowania [cm] 20,3
Wysokość opakowania [cm] 20,3
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 20
nr EAN 5412096286445
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 3,800
otwór Ø [mm] 30
maks. długość [mm] 489
min. długość [mm] 329
parzyste numery artykułów 72297
Długość opakowania [cm] 57,5
Szerokość opakowania [cm] 20,3
Wysokość opakowania [cm] 20,3
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 20
nr EAN 5412096286452
cena brutto:
260.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE30/20X160A
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 313 518
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872703098
cena brutto:
260.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE30/20X160A
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 313 517
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872703210
cena brutto:
184.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEOV27/11X210A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872703234
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.