Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » zawieszenie i amortyzacja Toyota DYNA 150 Platforma / podwozie (_Y_) » system poziomowania Toyota DYNA 150 Platforma / podwozie (_Y_)

system poziomowania do TOYOTA DYNA 150 Platforma / podwozie (_Y_)

wybierz typ samochodu TOYOTA DYNA 150 Platforma / podwozie (_Y_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
156.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
parzyste numery artykułów MM-22047
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553152011
cena brutto:
204.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 334173
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500323540
cena brutto:
204.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 334172
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500322147
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500322789
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,900
otwór Ø [mm] 25,4
maks. długość [mm] 592
min. długość [mm] 356
napełniony 
Długość opakowania [cm] 60
Szerokość opakowania [cm] 7,2
Wysokość opakowania [cm] 7,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 12,4
nr EAN 5412096528040
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 4,500
otwór Ø [mm] 32
parzyste numery artykułów G16733
Długość opakowania [cm] 57,1
Szerokość opakowania [cm] 17
Wysokość opakowania [cm] 17
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 22
nr EAN 5412096532696
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 4,500
otwór Ø [mm] 32
parzyste numery artykułów G16732
Długość opakowania [cm] 57,1
Szerokość opakowania [cm] 17
Wysokość opakowania [cm] 17
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 22
nr EAN 5412096532702
cena brutto:
298.00 zł
 Kup
Parametr SFE32/22X171A
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 313 352
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872697489
cena brutto:
298.00 zł
 Kup
Parametr SFE32/22X171A
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 313 353
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872697465
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.