
| Ø sworznie [mm] | 23 |
| Długość trzpienia [mm] | 51 |
| Numer seryjny | 082308 |
| otwór Ø [mm] | 82,51 |
| Wielkość kompresji [mm] | 29,6 |
| Długość [mm] | 50,1 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 6,2 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,6 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 57,5 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977916861 |

| Ø sworznie [mm] | 23 |
| Długość trzpienia [mm] | 51 |
| Numer seryjny | 082308 |
| otwór Ø [mm] | 83,01 |
| Wielkość kompresji [mm] | 29,6 |
| Długość [mm] | 50,1 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 6,2 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,6 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 57,5 |
| Nadwymiar [mm] | 0,50 |
| nr EAN | 4028977916878 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025