
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| otwór Ø [mm] | 81 |
| Numer komponentu | 1.75/2.0/3.0 |
| Nadwymiar [mm] | 0,00 |
| Wymiar standardowy [STD] |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Numer komponentu | 63501 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 63504 |
| Numer komponentu | 63507 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977671630 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 63501 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 63504 |
| Numer komponentu | 63507 |
| Numer seryjny | 081188 |
| otwór Ø [mm] | 81,01 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Długość [mm] | 68,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977691393 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 63502 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 63505 |
| Numer komponentu | 63508 |
| Numer seryjny | 081188 |
| otwór Ø [mm] | 81,26 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Długość [mm] | 68,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
| Nadwymiar [mm] | 0,25 |
| nr EAN | 4028977691409 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 63503 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 63506 |
| Numer komponentu | 63509 |
| Numer seryjny | 081188 |
| otwór Ø [mm] | 81,51 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,55 |
| Długość [mm] | 68,55 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
| Nadwymiar [mm] | 0,50 |
| nr EAN | 4028977868115 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 63501 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 63504 |
| Numer komponentu | 63507 |
| Numer seryjny | 081188 |
| otwór Ø [mm] | 81,01 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Długość [mm] | 68,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977672361 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 63502 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 63505 |
| Numer komponentu | 63508 |
| Numer seryjny | 081188 |
| otwór Ø [mm] | 81,26 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Długość [mm] | 68,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
| Nadwymiar [mm] | 0,25 |
| nr EAN | 4028977672378 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 63503 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 63506 |
| Numer komponentu | 63509 |
| Numer seryjny | 081188 |
| otwór Ø [mm] | 81,51 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,55 |
| Długość [mm] | 68,55 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
| Nadwymiar [mm] | 0,50 |
| nr EAN | 4028977850950 |

| Średnica cylindra [mm] | 81,01 |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
| nr EAN | 4009026609200 |

| Średnica cylindra [mm] | 81,26 |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
| nr EAN | 4009026609217 |

| Średnica cylindra [mm] | 81,51 |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
| nr EAN | 4009026609224 |

| Kod silnika | CAGA |
| Kod silnika | CMEA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 81,0 |
| Długość [mm] | 69 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,9 |
| Wysokość płomienia [mm] | 12,1 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 81 L 156 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
| nr EAN | 4009026931172 |

| Kod silnika | CAGA |
| Kod silnika | CMEA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 81,25 |
| Długość [mm] | 69 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,9 |
| Wysokość płomienia [mm] | 12,1 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 81 L 156 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
| nr EAN | 4009026931189 |

| Kod silnika | CAGA |
| Kod silnika | CMEA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 81,5 |
| Długość [mm] | 69 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,9 |
| Wysokość płomienia [mm] | 12,1 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 81 L 156 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
| nr EAN | 4009026931196 |

| Kod silnika | CJCA |
| Kod silnika | CMFA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 81,01 |
| Długość [mm] | 69 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,8 |
| Wysokość płomienia [mm] | 12,1 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 81 L 156 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
| nr EAN | 4009026936535 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii tłok do Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI produkowanego od 2008.04 do roku 2015.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 143 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii tłok do Audi A4 B8 Avant (8K5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na tłok do Audi A4 B8 Avant (8K5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.04 do roku 2015.12, i mocy silnika 143 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025