
| TECDOC-Nr silnika | 15335 |
| TECDOC-Nr silnika | 13949 |
| TECDOC-Nr silnika | 13929 |
| Opcja wyposażenia | Tapered Con Rod |
| Opcja wyposażenia | Without Oil Cooling |
| Długość [mm] | 53,40 |
| otwór Ø [mm] | 81,51 |
| Ø sworznie [mm] | 19,00 |
| Numer komponentu | PR2 (1.5/1.75/2.0) |
| Wielkość kompresji [mm] | 32,40 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 68,00 |
| Długość trzpienia [mm] | 50,00 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 1,90 |
| Nadwymiar [mm] | 0,50 |
| Luz tłokowy [mm] | 0,06 |

| TECDOC-Nr silnika | 13929 |
| TECDOC-Nr silnika | 4199 |
| TECDOC-Nr silnika | 15335 |
| TECDOC-Nr silnika | 13949 |
| TECDOC-Nr silnika | 13950 |
| otwór Ø [mm] | 81 |
| Numer komponentu | 1.5/1.75/2.0 |
| Nadwymiar [mm] | 0,00 |
| Wymiar standardowy [STD] |

| TECDOC-Nr silnika | 4199 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13929 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13949 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13950 |
| Numer komponentu | 18652 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 45025 |
| Numer komponentu | 86964 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977618512 |

| TECDOC-Nr silnika | 4199 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13929 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13949 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13950 |
| Numer komponentu | 18662 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 18989 |
| Numer komponentu | 86965 |
| Nadwymiar [mm] | 0,25 |
| nr EAN | 4028977761201 |

| TECDOC-Nr silnika | 15335 |
| Numer komponentu | 18652 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 62883 |
| Numer komponentu | 86964 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977762666 |

| Kod silnika | AEB |
| Kod silnika | ANB |
| Kod silnika | APU |
| Kod silnika | ARK |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| Średnica cylindra [mm] | 81,01 |
| Długość [mm] | 54 |
| Wielkość kompresji [mm] | 32,7 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 1,5 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 70,0 |
| Wysokość płomienia [mm] | 8,3 |
| Ø sworznie [mm] | 20,0 |
| Długość trzpienia [mm] | 59,0 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 81 P 27 |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. M 1,5 Mo P |
| Numer komponentu | 2. NM 1,75 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026548332 |

| Kod silnika | AEB |
| Kod silnika | ANB |
| Kod silnika | APU |
| Kod silnika | ARK |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 81,26 |
| Długość [mm] | 53 |
| Wielkość kompresji [mm] | 32,4 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 1,5 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 70,0 |
| Wysokość płomienia [mm] | 8,0 |
| Ø sworznie [mm] | 20,0 |
| Długość trzpienia [mm] | 59,0 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 81 P 27 |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. M 1,5 Mo P |
| Numer komponentu | 2. NM 1,75 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026548325 |

| Kod silnika | AEB |
| Kod silnika | ANB |
| Kod silnika | APU |
| Kod silnika | ARK |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 81,51 |
| Długość [mm] | 53 |
| Wielkość kompresji [mm] | 32,4 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 1,5 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 70,0 |
| Wysokość płomienia [mm] | 8,0 |
| Ø sworznie [mm] | 20,0 |
| Długość trzpienia [mm] | 59,0 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 81 P 27 |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. M 1,5 Mo P |
| Numer komponentu | 2. NM 1,75 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026548318 |

| Kod silnika | AEB |
| Kod silnika | ANB |
| Kod silnika | APU |
| Kod silnika | ARK |
| Średnica cylindra [mm] | 81,01 |
| Numer komponentu | 1. M 1,5 Mo P |
| Numer komponentu | 2. NM 1,75 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026548301 |

| Kod silnika | AEB |
| Kod silnika | ANB |
| Kod silnika | APU |
| Kod silnika | ARK |
| Kod silnika | AWT |
| Średnica cylindra [mm] | 81,01 |
| Numer komponentu | 1. R 1,5 Mo |
| Numer komponentu | 2. NM 1,75 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026548066 |

| Kod silnika | AEB |
| Kod silnika | ANB |
| Kod silnika | APU |
| Kod silnika | ARK |
| Kod silnika | AWT |
| Średnica cylindra [mm] | 81,26 |
| Numer komponentu | 1. R 1,5 Mo |
| Numer komponentu | 2. NM 1,75 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026548059 |

| Kod silnika | AEB |
| Kod silnika | ANB |
| Kod silnika | APU |
| Kod silnika | ARK |
| Kod silnika | AWT |
| Średnica cylindra [mm] | 81,51 |
| Numer komponentu | 1. R 1,5 Mo |
| Numer komponentu | 2. NM 1,75 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026548042 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii tłok do Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 1.8 T.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 1.8 T produkowanego od 1997.01 do roku 2005.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii tłok do Audi A6 C5 (4B2, 4B4)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na tłok do Audi A6 C5 (4B2, 4B4) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1997.01 do roku 2005.01, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025