
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 79,5 |
| Długość [mm] | 69 |
| Wielkość kompresji [mm] | 43,9 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,1 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,1 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,7 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 41,7 |
| Ø sworznie [mm] | 26,00 |
| Długość trzpienia [mm] | 63,00 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 79 L 144 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. R 1,5 Crk P |
| Numer komponentu | 2. NM 1,5 P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2 Cr |
| nr EAN | 4009026969526 |

| Średnica cylindra [mm] | 79,5 |
| Numer komponentu | 1. R 1,5 Crk P |
| Numer komponentu | 2. NM 1,5 P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2 Cr |
| nr EAN | 4009026966938 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025