
| TECDOC-Nr silnika | 32951 |
| TECDOC-Nr silnika | 25174 |
| otwór Ø [mm] | 88 |
| Numer komponentu | 2.5/2.0/2.5 |
| Nadwymiar [mm] | 0,00 |
| Wymiar standardowy [STD] |

| TECDOC-Nr silnika | 25174 |
| Ø sworznie [mm] | 31 |
| Długość trzpienia [mm] | 67 |
| Numer seryjny | 088122 |
| otwór Ø [mm] | 88 |
| Wielkość kompresji [mm] | 57 |
| Długość [mm] | 84 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,25 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 49,2 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977923586 |

| TECDOC-Nr silnika | 25174 |
| Ø sworznie [mm] | 31 |
| Długość trzpienia [mm] | 67 |
| Numer seryjny | 088122 |
| otwór Ø [mm] | 88,4 |
| Wielkość kompresji [mm] | 57 |
| Długość [mm] | 84 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,25 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 49,2 |
| Nadwymiar [mm] | 0,40 |
| nr EAN | 4028977923593 |

| TECDOC-Nr silnika | 25174 |
| Ø sworznie [mm] | 31 |
| Długość trzpienia [mm] | 67 |
| Numer seryjny | 088122 |
| otwór Ø [mm] | 88,6 |
| Wielkość kompresji [mm] | 57 |
| Długość [mm] | 84 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,25 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 49,2 |
| Nadwymiar [mm] | 0,60 |
| nr EAN | 4028977923609 |

| TECDOC-Nr silnika | 25174 |
| Numer komponentu | 66385 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 66386 |
| Numer komponentu | 66387 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977883002 |

| TECDOC-Nr silnika | 25174 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977885532 |

| TECDOC-Nr silnika | 25174 |
| Nadwymiar [mm] | 0,60 |
| nr EAN | 4028977885556 |

| Kod silnika | F1AE0481N |
| Średnica cylindra [mm] | 88,0 |
| Numer komponentu | 1. T 2,5 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,5 Cr |
| nr EAN | 4009026835982 |

| Kod silnika | F1AE3481D |
| Średnica cylindra [mm] | 88,0 |
| Numer komponentu | 1. ET 2,5 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,00 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,5 Cr |
| nr EAN | 4009026935965 |

| Kod silnika | F1AE3481D |
| Średnica cylindra [mm] | 88,4 |
| Numer komponentu | 1. ET 2,5 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,00 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,5 Cr |
| nr EAN | 4009026935989 |

| Kod silnika | F1AE3481D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 88,0 |
| Długość [mm] | 84 |
| Wielkość kompresji [mm] | 57,00 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,3 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 61,6 |
| Wysokość płomienia [mm] | 8,7 |
| Ø sworznie [mm] | 31 |
| Długość trzpienia [mm] | 67 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 88 L 101 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. R1,75 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 1,5 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 PVD |
| nr EAN | 4009026971666 |

| Kod silnika | F1AE3481D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 88,2 |
| Długość [mm] | 84 |
| Wielkość kompresji [mm] | 57,00 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,3 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 61,6 |
| Wysokość płomienia [mm] | 8,7 |
| Ø sworznie [mm] | 31 |
| Długość trzpienia [mm] | 67 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 88 L 101 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. R1,75 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 1,5 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 PVD |
| nr EAN | 4009026971673 |

| Kod silnika | F1AE3481D |
| Kod silnika | F1AGL411D |
| Kod silnika | F1AGL411M |
| Średnica cylindra [mm] | 88,0 |
| Numer komponentu | 1. R1,75 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 1,5 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 PVD |
| nr EAN | 4009026969724 |

| Kod silnika | F1AE3481D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 88 |
| Długość [mm] | 84 |
| Wielkość kompresji [mm] | 57 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,3 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 61,6 |
| Wysokość płomienia [mm] | 8 |
| Ø sworznie [mm] | 31 |
| Długość trzpienia [mm] | 67 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 88 L 115 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. ET 2,5 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,00 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,5 Cr |
| nr EAN | 4009026960417 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii tłok do Fiat DUCATO Furgon (250_) 130 Multijet 2,3 D 4x4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat DUCATO Furgon (250_) 130 Multijet 2,3 D 4x4 produkowanego od 2011.06
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 131 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii tłok do Fiat DUCATO Furgon (250_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na tłok do Fiat DUCATO Furgon (250_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 2011.06, i mocy silnika 131 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025