Średnica cylindra [mm] | 72 |
Średnica sworznia [mm] | 18 |
Długość trzpienia [mm] | 49 |
Średnica cylindra [mm] | 72,4 |
Średnica sworznia [mm] | 18 |
Długość trzpienia [mm] | 49 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 72,2 |
Długość [mm] | 49 |
Wielkość kompresji [mm] | 26 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 2,2 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 4,9 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 66 |
Wysokość płomienia [mm] | 5,7 |
Ø sworznie [mm] | 17,98 |
Długość trzpienia [mm] | 49 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 72 L 54 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
Numer komponentu | 1. R 1,0 IF N |
Numer komponentu | 2. NM 1,2 |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 P |
nr EAN | 4009026890981 |
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025