Średnica cylindra [mm] | 80,51 |
Średnica sworznia [mm] | 28 |
Długość trzpienia [mm] | 60 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Wymiar standardowy [STD] | |
Średnica cylindra [mm] | 80,01 |
Długość [mm] | 76 |
Wielkość kompresji [mm] | 47,06 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 0,75 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,8 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38,0 |
Ø sworznie [mm] | 28,0 |
Długość trzpienia [mm] | 60,0 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 80 L 124 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 2,5 IF Mo |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026729502 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 80,51 |
Długość [mm] | 76 |
Wielkość kompresji [mm] | 47,06 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 0,75 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,8 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38,0 |
Ø sworznie [mm] | 28,0 |
Długość trzpienia [mm] | 60,0 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 80 L 124 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 2,5 IF Mo |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026729526 |
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025