
| TECDOC-Nr silnika | 22149 |
| Numer komponentu | 60485 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 60486 |
| Numer komponentu | 61438 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977761126 |

| TECDOC-Nr silnika | 22149 |
| Numer komponentu | 62408 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 62409 |
| Numer komponentu | 62591 |
| Nadwymiar [mm] | 0,50 |
| nr EAN | 4028977751653 |

| TECDOC-Nr silnika | 22149 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 60485 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 60486 |
| Numer komponentu | 61438 |
| Numer seryjny | 083228 |
| otwór Ø [mm] | 83,009 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
| Długość [mm] | 71,65 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977888878 |

| TECDOC-Nr silnika | 22149 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 62408 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 62409 |
| Numer komponentu | 62591 |
| Numer seryjny | 083228 |
| otwór Ø [mm] | 83,509 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
| Długość [mm] | 71,65 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Nadwymiar [mm] | 0,50 |
| nr EAN | 4028977888885 |

| TECDOC-Nr silnika | 22149 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 60485 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 60486 |
| Numer komponentu | 61438 |
| Numer seryjny | 083228 |
| otwór Ø [mm] | 83,009 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
| Długość [mm] | 71,65 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977888892 |

| Średnica cylindra [mm] | 83,0 |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026877258 |

| Średnica cylindra [mm] | 83,25 |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026877265 |

| Średnica cylindra [mm] | 83,5 |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026877272 |

| Kod silnika | OM 642.992 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 83,01 |
| Długość [mm] | 72 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Wysokość płomienia [mm] | 10 |
| dla cylindra | 1-3 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer seryjny | 83 L 187 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635176446 |

| Kod silnika | OM 642.992 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 83,51 |
| Długość [mm] | 72 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Wysokość płomienia [mm] | 10 |
| dla cylindra | 1-3 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer seryjny | 83 L 187 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635176460 |

| Kod silnika | OM 642.992 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 83,01 |
| Długość [mm] | 72 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Wysokość płomienia [mm] | 10 |
| dla cylindra | 4-6 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer seryjny | 83 L 187 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635176477 |

| Kod silnika | OM 642.992 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 83,51 |
| Długość [mm] | 72 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Wysokość płomienia [mm] | 10 |
| dla cylindra | 4-6 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer seryjny | 83 L 187 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635176491 |

| Kod silnika | OM 642.896 |
| Kod silnika | OM 642.898 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 83 |
| Długość [mm] | 72 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,6 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,6 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Wysokość płomienia [mm] | 10,3 |
| dla cylindra | 1-3 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer seryjny | 83 L 183 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635176231 |

| Kod silnika | OM 642.896 |
| Kod silnika | OM 642.898 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 83,50 |
| Długość [mm] | 72 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,6 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,6 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Wysokość płomienia [mm] | 10,3 |
| dla cylindra | 1-3 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer seryjny | 83 L 183 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635176255 |

| Kod silnika | OM 642.896 |
| Kod silnika | OM 642.898 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 83 |
| Długość [mm] | 72 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,6 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,6 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Wysokość płomienia [mm] | 10,3 |
| dla cylindra | 4-6 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer seryjny | 83 L 183 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635176262 |

| Kod silnika | OM 642.896 |
| Kod silnika | OM 642.898 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 83,50 |
| Długość [mm] | 72 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,6 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,6 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
| Wysokość płomienia [mm] | 10,3 |
| dla cylindra | 4-6 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer seryjny | 83 L 183 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635176286 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii tłok do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Furgon (B906) 319 CDI / BlueTEC 4x4 (906.631, 906.633, 906.635,....
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Furgon (B906) 319 CDI / BlueTEC 4x4 (906.631, 906.633, 906.635,... produkowanego od 2009.03
Jeżeli twój Mercedes-benz dysponuje silnikiem o mocy 190 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii tłok do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Furgon (B906)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na tłok do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Furgon (B906) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mercedes-benz z rocznika od 2009.03, i mocy silnika 190 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025