TECDOC-Nr silnika | 22149 |
Numer komponentu | 60485 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 60486 |
Numer komponentu | 61438 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977761126 |
TECDOC-Nr silnika | 22149 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 60485 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 60486 |
Numer komponentu | 61438 |
Numer seryjny | 083228 |
otwór Ø [mm] | 83,009 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
Długość [mm] | 71,65 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977888878 |
TECDOC-Nr silnika | 22149 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 62408 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 62409 |
Numer komponentu | 62591 |
Numer seryjny | 083228 |
otwór Ø [mm] | 83,509 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
Długość [mm] | 71,65 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
nr EAN | 4028977888885 |
TECDOC-Nr silnika | 22149 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 60485 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 60486 |
Numer komponentu | 61438 |
Numer seryjny | 083228 |
otwór Ø [mm] | 83,009 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
Długość [mm] | 71,65 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977888892 |
TECDOC-Nr silnika | 22149 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 62408 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 62409 |
Numer komponentu | 62591 |
Numer seryjny | 083228 |
otwór Ø [mm] | 83,509 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
Długość [mm] | 71,65 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
nr EAN | 4028977888908 |
Średnica cylindra [mm] | 83,0 |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4009026877258 |
Średnica cylindra [mm] | 83,25 |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4009026877265 |
Średnica cylindra [mm] | 83,5 |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4009026877272 |
Kod silnika | OM 642.992 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83,01 |
Długość [mm] | 72 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10 |
dla cylindra | 1-3 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer seryjny | 83 L 187 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4057635176446 |
Kod silnika | OM 642.992 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83,51 |
Długość [mm] | 72 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10 |
dla cylindra | 1-3 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer seryjny | 83 L 187 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4057635176460 |
Kod silnika | OM 642.992 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83,01 |
Długość [mm] | 72 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10 |
dla cylindra | 4-6 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer seryjny | 83 L 187 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4057635176477 |
Kod silnika | OM 642.992 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83,51 |
Długość [mm] | 72 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,65 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,65 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10 |
dla cylindra | 4-6 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer seryjny | 83 L 187 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4057635176491 |
Kod silnika | OM 642.896 |
Kod silnika | OM 642.898 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83 |
Długość [mm] | 72 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,6 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,6 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10,3 |
dla cylindra | 1-3 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer seryjny | 83 L 183 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4057635176231 |
Kod silnika | OM 642.896 |
Kod silnika | OM 642.898 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83,50 |
Długość [mm] | 72 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,6 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,6 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10,3 |
dla cylindra | 1-3 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer seryjny | 83 L 183 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4057635176255 |
Kod silnika | OM 642.896 |
Kod silnika | OM 642.898 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83 |
Długość [mm] | 72 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,6 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,6 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10,3 |
dla cylindra | 4-6 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer seryjny | 83 L 183 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4057635176262 |
Kod silnika | OM 642.896 |
Kod silnika | OM 642.898 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83,50 |
Długość [mm] | 72 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,6 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,6 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 43,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10,3 |
dla cylindra | 4-6 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer seryjny | 83 L 183 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. T2,0 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4057635176286 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii tłok do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Furgon (B906) 519 CDI / BlueTEC (906.653, 906.655, 906.657).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mercedes-benz SPRINTER 5-t Furgon (B906) 519 CDI / BlueTEC (906.653, 906.655, 906.657) produkowanego od 2009.03
Jeżeli twój Mercedes-benz dysponuje silnikiem o mocy 190 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii tłok do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Furgon (B906)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na tłok do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Furgon (B906) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mercedes-benz z rocznika od 2009.03, i mocy silnika 190 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025