
| TECDOC-Nr silnika | 18247 |
| otwór Ø [mm] | 81 |
| Numer komponentu | 1.75/2.0/3.0 |
| Nadwymiar [mm] | 0,00 |
| Wymiar standardowy [STD] |

| TECDOC-Nr silnika | 18247 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 60676 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 60678 |
| Numer komponentu | 87423 |
| Numer seryjny | 081191 |
| otwór Ø [mm] | 81,01 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Długość [mm] | 68,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,8 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 38 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977632495 |

| TECDOC-Nr silnika | 18247 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 60807 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 63045 |
| Numer komponentu | 63047 |
| Numer seryjny | 081191 |
| otwór Ø [mm] | 81,26 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Długość [mm] | 68,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,8 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 38 |
| Nadwymiar [mm] | 0,25 |
| nr EAN | 4028977632501 |

| TECDOC-Nr silnika | 18247 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 63046 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 63048 |
| Numer komponentu | 87993 |
| Numer seryjny | 081191 |
| otwór Ø [mm] | 81,51 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,55 |
| Długość [mm] | 68,55 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,8 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 38 |
| Nadwymiar [mm] | 0,50 |
| nr EAN | 4028977632518 |

| TECDOC-Nr silnika | 18247 |
| Numer komponentu | 60676 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 60678 |
| Numer komponentu | 87423 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977762673 |

| TECDOC-Nr silnika | 18247 |
| Numer komponentu | 60807 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 63045 |
| Numer komponentu | 63047 |
| Nadwymiar [mm] | 0,25 |
| nr EAN | 4028977763687 |

| Średnica cylindra [mm] | 81,01 |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
| nr EAN | 4009026609200 |

| Średnica cylindra [mm] | 81,26 |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
| nr EAN | 4009026609217 |

| Średnica cylindra [mm] | 81,51 |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
| nr EAN | 4009026609224 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii tłok do Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI produkowanego od 2006.11 do roku 2009.03
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii tłok do Seat ALTEA XL (5P5, 5P8)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na tłok do Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 2006.11 do roku 2009.03, i mocy silnika 136 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025