
| TECDOC-Nr silnika | 33070 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer komponentu | 63504 |
| Wymagana ilość | 3 |
| Numer komponentu | 66230 |
| Numer komponentu | 66231 |
| Numer seryjny | 081204 |
| otwór Ø [mm] | 81,01 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Długość [mm] | 68,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,85 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977864674 |

| TECDOC-Nr silnika | 33070 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer seryjny | 081207 |
| otwór Ø [mm] | 81,01 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Długość [mm] | 68,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,85 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977919220 |

| TECDOC-Nr silnika | 33070 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977917714 |

| TECDOC-Nr silnika | 33070 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Numer seryjny | 081207 |
| otwór Ø [mm] | 81,51 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,55 |
| Długość [mm] | 68,55 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,85 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
| Nadwymiar [mm] | 0,50 |
| nr EAN | 4028977919244 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 81,50 |
| Długość [mm] | 69 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,85 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,9 |
| Wysokość płomienia [mm] | 12 |
| Ø sworznie [mm] | 26 |
| Długość trzpienia [mm] | 66 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 81 L 178 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635172004 |

| Średnica cylindra [mm] | 81,0 |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635163897 |

| Średnica cylindra [mm] | 81,25 |
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4057635163903 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii tłok do Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat ATECA (KH7, KHP) 2.0 TDI produkowanego od 2016.04
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii tłok do Seat ATECA (KH7, KHP)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na tłok do Seat ATECA (KH7, KHP) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 2016.04, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025