Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » silnik Audi 100 C3 Avant (445, 446) » mechanizm korbowy Audi 100 C3 Avant (445, 446) » tłok Audi 100 C3 Avant (445, 446) » tłok, kompletny Audi 100 C3 Avant (445, 446)

tłok, kompletny do AUDI 100 C3 Avant (445, 446)

wybierz typ samochodu AUDI 100 C3 Avant (445, 446):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
227.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 24
Długość trzpienia [mm] 64
Numer komponentu 80002
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 80006
Numer komponentu 80009
Numer seryjny 079119
otwór Ø [mm] 80,01
Wielkość kompresji [mm] 39,4
Długość [mm] 65,7
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,9
Nadwymiar [mm] 0,50
nr EAN 4028977146527
cena brutto:
253.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Wymiar standardowy [STD] 
Średnica cylindra [mm] 79,51
Długość [mm] 66
Wielkość kompresji [mm] 39,65
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,9
Średnica wyżłobienia [mm] 26,5
Wysokość płomienia [mm] 11,1
Ø sworznie [mm] 24,0
Długość trzpienia [mm] 64,0
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Numer seryjny 79 V 97
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026579572
cena brutto:
253.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 80,01
Długość [mm] 66
Wielkość kompresji [mm] 39,4
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,9
Średnica wyżłobienia [mm] 26,5
Wysokość płomienia [mm] 11,1
Ø sworznie [mm] 24,0
Długość trzpienia [mm] 64,0
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Numer seryjny 79 V 97
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026527368
cena brutto:
253.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 80,51
Długość [mm] 66
Wielkość kompresji [mm] 39,4
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,9
Średnica wyżłobienia [mm] 26,5
Wysokość płomienia [mm] 11,1
Ø sworznie [mm] 24,0
Długość trzpienia [mm] 64,0
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Numer seryjny 79 V 97
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026579565
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.