Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » silnik Citroën C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) » mechanizm korbowy Citroën C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) » tłok Citroën C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) » tłok, kompletny Citroën C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_)

tłok, kompletny do CITROËN C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_)

wybierz typ samochodu CITROËN C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
355.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 28
Długość trzpienia [mm] 70
Numer komponentu 83532
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 83643
Numer komponentu 85930
Numer seryjny 085190
otwór Ø [mm] 85
Wielkość kompresji [mm] 46,705
Długość [mm] 80,705
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 15,4
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,52
Średnica wyżłobienia [mm] 44,8
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977533211
cena brutto:
259.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 85
Długość [mm] 73
Wielkość kompresji [mm] 46,7
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,52
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 15,4
Średnica wyżłobienia [mm] 44,8
Wysokość płomienia [mm] 8,5
Ø sworznie [mm] 28
Długość trzpienia [mm] 70
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Numer seryjny 85 L 178
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. T 3,5 CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4057635174879
cena brutto:
259.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 85,50
Długość [mm] 73
Wielkość kompresji [mm] 46,7
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,52
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 15,4
Średnica wyżłobienia [mm] 44,8
Wysokość płomienia [mm] 8,5
Ø sworznie [mm] 28
Długość trzpienia [mm] 70
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Numer seryjny 85 L 178
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. T 3,5 CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4057635183970
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.