Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daimler » silnik Daimler COUPE » mechanizm korbowy Daimler COUPE » tłok Daimler COUPE » tłok, kompletny Daimler COUPE

tłok, kompletny do DAIMLER COUPE

wybierz typ samochodu DAIMLER COUPE:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
396.99 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 30
Długość trzpienia [mm] 68
Numer komponentu 66181
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 66182
Numer komponentu 66183
Numer seryjny 085236
otwór Ø [mm] 85
Wielkość kompresji [mm] 46,7
Długość [mm] 74,7
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 13,7
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,45
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 0,45
Średnica wyżłobienia [mm] 50,5
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977868627
cena brutto:
419.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 30
Długość trzpienia [mm] 68
Numer komponentu 66273
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 66274
Numer komponentu 66275
Numer seryjny 085236
otwór Ø [mm] 85,6
Wielkość kompresji [mm] 46,7
Długość [mm] 74,7
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 13,7
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,45
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 0,45
Średnica wyżłobienia [mm] 50,5
Nadwymiar [mm] 0,60
nr EAN 4028977874000
cena brutto:
401.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 85
Długość [mm] 75
Wielkość kompresji [mm] 46,7
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,45
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 13,7
Średnica wyżłobienia [mm] 50,5
Wysokość płomienia [mm] 9
Ø sworznie [mm] 30
Długość trzpienia [mm] 68
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Numer seryjny 85 L 176
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. ET 2,0 CrK
Numer komponentu 2. M 2,00 IFU
Numer komponentu 3. DSF 2,00 Cr
nr EAN 4057635175647
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.