Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » silnik Ford C-MAX (DM2) » mechanizm korbowy Ford C-MAX (DM2) » tłok Ford C-MAX (DM2) » tłok, kompletny Ford C-MAX (DM2)

tłok, kompletny do FORD C-MAX (DM2)

wybierz typ samochodu FORD C-MAX (DM2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
283.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia From 01.2007
Opcja wyposażenia With Oil Cooling
Długość [mm] 71,15
otwór Ø [mm] 82,50
Ø sworznie [mm] 28,00
Numer komponentu PR70 (1.75/2.0/2.0)
Wielkość kompresji [mm] 45,65
Średnica wyżłobienia [mm] 45,29
Długość trzpienia [mm] 66,00
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] -12,47
Nadwymiar [mm] 0
Wymiar standardowy [STD] 
Luz tłokowy [mm] 0,06
cena brutto:
333.99 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 28
Długość trzpienia [mm] 66
Numer komponentu 62514
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 62515
Numer komponentu 87405
Numer seryjny 082223
otwór Ø [mm] 82,5
Wielkość kompresji [mm] 45,65
Długość [mm] 71,15
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,47
Średnica wyżłobienia [mm] 45,29
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977568497
cena brutto:
369.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 82,5
Długość [mm] 71
Wielkość kompresji [mm] 45,65
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,4
Średnica wyżłobienia [mm] 45,2
Wysokość płomienia [mm] 8
Ø sworznie [mm] 28
Długość trzpienia [mm] 66
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 82 L 179
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
Numer komponentu 1. R 1,75 IF N
Numer komponentu 2. NM 2 IFU P
Numer komponentu 3. DSF 2 N
nr EAN 4009026884003
cena brutto:
395.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 83,0
Długość [mm] 71
Wielkość kompresji [mm] 45,65
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,4
Średnica wyżłobienia [mm] 45,2
Wysokość płomienia [mm] 8
Ø sworznie [mm] 28
Długość trzpienia [mm] 66
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 82 L 179
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
Numer komponentu 1. R 1,75 IF N
Numer komponentu 2. NM 2 IFU P
Numer komponentu 3. DSF 2 N
nr EAN 4009026884010
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.