Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » silnik Opel ASTRA J (P10) » mechanizm korbowy Opel ASTRA J (P10) » tłok Opel ASTRA J (P10) » tłok, kompletny Opel ASTRA J (P10)

tłok, kompletny do OPEL ASTRA J (P10)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA J (P10):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
446.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 30
Długość trzpienia [mm] 67
Numer komponentu 63721
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 65903
Numer komponentu 65905
Numer seryjny 083170
otwór Ø [mm] 83
Wielkość kompresji [mm] 46,63
Długość [mm] 72,6
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 15,8
Średnica wyżłobienia [mm] 43,5
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977739132
cena brutto:
303.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 83
Długość [mm] 73
Wielkość kompresji [mm] 46,63
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 15,8
Średnica wyżłobienia [mm] 43,5
Wysokość płomienia [mm] 9
Ø sworznie [mm] 30
Długość trzpienia [mm] 67
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 83 L 182
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R1,50 Crk P
Numer komponentu 2. NM 1,50 P
Numer komponentu 3. DSF2,00 CrK
nr EAN 4057635175494
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.