Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » silnik Renault KADJAR (HA_, HL_) » mechanizm korbowy Renault KADJAR (HA_, HL_) » tłok Renault KADJAR (HA_, HL_) » tłok, kompletny Renault KADJAR (HA_, HL_)

tłok, kompletny do RENAULT KADJAR (HA_, HL_)

wybierz typ samochodu RENAULT KADJAR (HA_, HL_):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
336.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 76
Długość [mm] 50
Wielkość kompresji [mm] 32,458
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 0,25
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 0,43
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,86
Średnica wyżłobienia [mm] 47
Wysokość płomienia [mm] 3,8
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 42
Numer seryjny 76 MT 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
Numer komponentu 1.ET1,75 2,75 P
Numer komponentu 2.M1,75 2,75 IF
Numer komponentu 3.DSF2,0 2,75 C
nr EAN 4057635183932
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.