Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » silnik Renault MASTER IV Platforma / podwozie » mechanizm korbowy Renault MASTER IV Platforma / podwozie » tłok Renault MASTER IV Platforma / podwozie » tłok, kompletny Renault MASTER IV Platforma / podwozie

tłok, kompletny do RENAULT MASTER IV Platforma / podwozie

wybierz typ samochodu RENAULT MASTER IV Platforma / podwozie:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
220.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 74
Numer komponentu 28311
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 44316
Numer komponentu 85173
Numer seryjny 091025
otwór Ø [mm] 91,5
Wielkość kompresji [mm] 48,35
Długość [mm] 81,85
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 8,85
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,15
Nadwymiar [mm] 0,50
nr EAN 4028977154737
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.