Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » silnik Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) » mechanizm korbowy Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) » tłok Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) » tłok, kompletny Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_)

tłok, kompletny do RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
223.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Wymiar standardowy [STD] 
Średnica cylindra [mm] 81,01
Długość [mm] 63
Wielkość kompresji [mm] 32,2
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 8,1
Średnica wyżłobienia [mm] 56,8
Ø sworznie [mm] 20,0
Długość trzpienia [mm] 57,0
Numer seryjny 81 V 54
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
Numer komponentu 2. NM 1,75
Numer komponentu 3. 3S 3,0 Cr
nr EAN 4009026578858
cena brutto:
223.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 81,51
Długość [mm] 62
Wielkość kompresji [mm] 31,9
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 8,1
Średnica wyżłobienia [mm] 56,8
Ø sworznie [mm] 20,0
Długość trzpienia [mm] 57,0
Numer seryjny 81 V 54
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
Numer komponentu 2. NM 1,75
Numer komponentu 3. 3S 3,0 Cr
nr EAN 4009026578841
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii tłok, kompletny pasujące do RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_)
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.