Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen BORA I (1J2) » mechanizm korbowy Volkswagen BORA I (1J2) » tłok Volkswagen BORA I (1J2) » tłok, kompletny Volkswagen BORA I (1J2)

tłok, kompletny do VOLKSWAGEN BORA I (1J2)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN BORA I (1J2):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
335.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Strona zabudowy do 3 cylindra
Strona zabudowy do 4 cylindra
Wymiar standardowy [STD] 
Średnica cylindra [mm] 79,51
Długość [mm] 70
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,15
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 1,15
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,5
Średnica wyżłobienia [mm] 38,0
Wysokość płomienia [mm] 12
dla cylindra 3/4
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 66,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 79 L 79
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026549049
cena brutto:
339.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Strona zabudowy do 3 cylindra
Strona zabudowy do 4 cylindra
Średnica cylindra [mm] 80,01
Długość [mm] 70
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,15
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 1,15
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,5
Średnica wyżłobienia [mm] 38,0
Wysokość płomienia [mm] 12
dla cylindra 3/4
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 66,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 79 L 79
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 CrK
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026549025
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.