Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen BORA Variant (1J6) » mechanizm korbowy Volkswagen BORA Variant (1J6) » tłok Volkswagen BORA Variant (1J6) » tłok, kompletny Volkswagen BORA Variant (1J6)

tłok, kompletny do VOLKSWAGEN BORA Variant (1J6)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN BORA Variant (1J6):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
266.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Numer komponentu 80004
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 80007
Numer komponentu 86648
Numer seryjny 079135
otwór Ø [mm] 79,51
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Długość [mm] 71,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,75
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1
Średnica wyżłobienia [mm] 37,9
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977294648
cena brutto:
279.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Numer komponentu 80004
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 80007
Numer komponentu 86648
Numer seryjny 079135
otwór Ø [mm] 79,51
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Długość [mm] 71,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,75
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1
Średnica wyżłobienia [mm] 37,9
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977294709
cena brutto:
310.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Strona zabudowy do 1 cylindra
Strona zabudowy do 2 cylindra
Wymiar standardowy [STD] 
Średnica cylindra [mm] 79,51
Długość [mm] 72
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,1
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,65
Średnica wyżłobienia [mm] 37,9
Wysokość płomienia [mm] 9,1
dla cylindra 1/2
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 66,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 79 L 46
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026524909
cena brutto:
310.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Strona zabudowy do 1 cylindra
Strona zabudowy do 2 cylindra
Średnica cylindra [mm] 80,01
Długość [mm] 72
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,1
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,65
Średnica wyżłobienia [mm] 37,9
Wysokość płomienia [mm] 8,8
dla cylindra 1/2
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 66,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 79 L 46
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026524886
cena brutto:
306.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Strona zabudowy do 3 cylindra
Strona zabudowy do 4 cylindra
Wymiar standardowy [STD] 
Średnica cylindra [mm] 79,51
Długość [mm] 72
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,1
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,65
Średnica wyżłobienia [mm] 37,9
Wysokość płomienia [mm] 9,1
dla cylindra 3/4
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 66,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 79 L 46
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026524879
cena brutto:
306.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Strona zabudowy do 3 cylindra
Strona zabudowy do 4 cylindra
Średnica cylindra [mm] 80,01
Długość [mm] 72
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 1,1
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 17,65
Średnica wyżłobienia [mm] 37,9
Wysokość płomienia [mm] 8,8
dla cylindra 3/4
Ø sworznie [mm] 26,0
Długość trzpienia [mm] 66,0
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 79 L 46
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez kanału chłodzącego
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026549711
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.