Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) » mechanizm korbowy Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) » tłok Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) » tłok, kompletny Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9)

tłok, kompletny do VOLKSWAGEN PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
277.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 84,01
Długość [mm] 61
Wielkość kompresji [mm] 34,65
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 3,1
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 5,1
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,85
Średnica wyżłobienia [mm] 64,0
Ø sworznie [mm] 20,0
Długość trzpienia [mm] 57,0
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 84 L 88
Numer komponentu 1. R 1,2 N
Numer komponentu 2. NM 1,5 P
Numer komponentu 3. 3S 2,0 Cr
nr EAN 4009026829226
cena brutto:
290.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 84,26
Długość [mm] 61
Wielkość kompresji [mm] 34,65
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 3,1
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 5,1
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,85
Średnica wyżłobienia [mm] 64,0
Ø sworznie [mm] 20,0
Długość trzpienia [mm] 57,0
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 84 L 88
Numer komponentu 1. R 1,2 N
Numer komponentu 2. NM 1,5 P
Numer komponentu 3. 3S 2,0 Cr
nr EAN 4009026829233
cena brutto:
277.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 84,51
Długość [mm] 61
Wielkość kompresji [mm] 34,4
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] 3,3
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] 5,3
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 1,85
Średnica wyżłobienia [mm] 64,0
Ø sworznie [mm] 20,0
Długość trzpienia [mm] 57,0
Rodzaj wykonania korbowodu Korbowód trapezowy
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 84 L 88
Numer komponentu 1. R 1,2 N
Numer komponentu 2. NM 1,5 P
Numer komponentu 3. 3S 2,0 Cr
nr EAN 4009026829240
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.