Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 64049 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 64052 |
Numer komponentu | 64055 |
Numer seryjny | 083153 |
otwór Ø [mm] | 83 |
Wielkość kompresji [mm] | 48,5 |
Długość [mm] | 75,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,2 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,4 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,4 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977697074 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 64050 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 64053 |
Numer komponentu | 64056 |
Numer seryjny | 083153 |
otwór Ø [mm] | 83,25 |
Wielkość kompresji [mm] | 48,5 |
Długość [mm] | 75,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,2 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,4 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,4 |
Nadwymiar [mm] | 0,25 |
nr EAN | 4028977697081 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 64051 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 64054 |
Numer komponentu | 64057 |
Numer seryjny | 083153 |
otwór Ø [mm] | 83,5 |
Wielkość kompresji [mm] | 48,5 |
Długość [mm] | 75,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,2 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,4 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,4 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
nr EAN | 4028977697098 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 64049 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 64052 |
Numer komponentu | 64055 |
Numer seryjny | 083153 |
otwór Ø [mm] | 83 |
Wielkość kompresji [mm] | 48,5 |
Długość [mm] | 75,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,2 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,4 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977697135 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 64050 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 64053 |
Numer komponentu | 64056 |
Numer seryjny | 083153 |
otwór Ø [mm] | 83,25 |
Wielkość kompresji [mm] | 48,5 |
Długość [mm] | 75,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,2 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,4 |
Nadwymiar [mm] | 0,25 |
nr EAN | 4028977697142 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 64051 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 64054 |
Numer komponentu | 64057 |
Numer seryjny | 083153 |
otwór Ø [mm] | 83,5 |
Wielkość kompresji [mm] | 48,5 |
Długość [mm] | 75,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,2 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,4 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
nr EAN | 4028977697159 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83,0 |
Długość [mm] | 76 |
Wielkość kompresji [mm] | 48,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,2 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 83 L 178 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R2,00 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M1,75 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,00 Cr |
nr EAN | 4057635172233 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83,50 |
Długość [mm] | 76 |
Wielkość kompresji [mm] | 48,50 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,2 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 65,9 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 83 L 178 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R2,00 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M1,75 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,00 Cr |
nr EAN | 4057635173452 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83,25 |
Długość [mm] | 76 |
Wielkość kompresji [mm] | 48,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,2 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 83 L 178 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R2,00 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M1,75 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,00 Cr |
nr EAN | 4057635172240 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 83,50 |
Długość [mm] | 76 |
Wielkość kompresji [mm] | 48,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,2 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,4 |
Wysokość płomienia [mm] | 10 |
Ø sworznie [mm] | 30 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 83 L 178 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R2,00 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M1,75 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,00 Cr |
nr EAN | 4057635172257 |
Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.
Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.
Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.
Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.
Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025