Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » silnik Ford GALAXY II (WA6) » uszczelki Ford GALAXY II (WA6) » uszczelka głowicy Ford GALAXY II (WA6)

uszczelka głowicy do FORD GALAXY II (WA6)

wybierz typ samochodu FORD GALAXY II (WA6):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 83,5
Ilość wycięć/otworów 4
Grubość [mm] 1,25
Tylko w połączeniu z 81025100
Szerokość [mm] 150
Długość [mm] 413
nr EAN 8427769554797
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 8427769934827
Materiał Metal
Ilość zębów 3
Grubość [mm] 1,32
Średnica [mm] 83,5
nr EAN 3358964150741
Materiał Metal
Ilość zębów 4
Grubość [mm] 1,37
Średnica [mm] 83,5
nr EAN 3358964150758
Materiał Metal
Ilość zębów 5
Grubość [mm] 1,42
Średnica [mm] 83,5
nr EAN 3358964150765
Materiał Metal
Ilość zębów 6
Grubość [mm] 1,47
Średnica [mm] 83,5
nr EAN 3358960232366
Grubość [mm] 1,27
Ilość otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,550
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,600
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 027.850
nr EAN 4041248522011
Grubość [mm] 1,32
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,601
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,650
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 027.850
nr EAN 4041248522028
Grubość [mm] 1,37
Ilość otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,651
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,700
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 027.850
nr EAN 4041248522066
Grubość [mm] 1,42
Ilość otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,701
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,750
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 027.850
nr EAN 4041248522004
Grubość [mm] 1,52
Ilość otworów 7
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,801
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,850
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 027.850
nr EAN 4041248521793
Grubość [mm] 1,47
Ilość otworów 6
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,751
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,800
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 027.850
nr EAN 4041248521809
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4041248684672
Ilość zębów 3
Grubość [mm] 1,320
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS243
nr EAN 4044197000753
Ilość zębów 5
Grubość [mm] 1,420
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS243
nr EAN 4044197000777
Ilość zębów 7
Grubość [mm] 1,520
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS243
nr EAN 4044197000791
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026634363294
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,2
Średnica [mm] 83,5
Ilość zębów 2
Tylko w połączeniu z 14-32134-01
nr EAN 4026634292426
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,25
Średnica [mm] 83,5
Ilość zębów 3
Tylko w połączeniu z 14-32134-01
nr EAN 4026634292433
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,3
Średnica [mm] 83,5
Ilość zębów 4
Tylko w połączeniu z 14-32134-01
nr EAN 4026634292440
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,35
Średnica [mm] 83,5
Ilość zębów 5
Tylko w połączeniu z 14-32134-01
nr EAN 4026634292457
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,4
Średnica [mm] 83,5
Ilość zębów 6
Tylko w połączeniu z 14-32134-01
nr EAN 4026634292464
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,45
Średnica [mm] 83,5
Ilość zębów 7
Tylko w połączeniu z 14-32134-01
nr EAN 4026634292471
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy


Zgodnie z teorią ekspertów żywotność uszczelki głowicy powinna być taka sama, jak żywotność jednostki napędowej. Nie należy ona do elementów eksploatacyjnych, jednak jej awaria stanowi jeden z najbardziej przykrych problemów kierowcy. Uszczelka głowicy znajduje się między głowicą i blokiem silnika. Jej zadaniem jest zapewnić szczelność w tym miejscu połączenia dwóch elementów. Uszczelka pod głowicą odpowiedzialna jest za ich izolację od komór spalania. 

Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? 


Przede wszystkim uszczelka głowicy pracuje nieustannie w bardzo trudnych warunkach. Duże znaczenie dla jej sprawności mają wahania temperatury, szczególnie zimą. W tym czasie w obrębie silnika obniża się ona poniżej 0 st. Celsjusza, podczas gdy po uruchomieniu samochodu uszczelka może osiągnąć temperaturę dochodzącą do kilkuset st. Celsjusza. Problemy z uszczelką można rozpoznać po bąblach powietrza, które obserwujemy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego lub też po tzw. „maśle”, pojawiającym się pod korkiem wlewu oleju. Niepokojące są też tłuste plamy na chłodziwie i wzrastający poziom oleju na bagnecie.

Uszczelka głowicy powinna pracować sprawnie tak długo, jak silnik. Szacuje się zatem, że wymieniamy ją po przejechaniu ok. 150 – 200 tys. km. A dlaczego do jej awarii może dojść szybciej? Przyczynami jej uszkodzenia i przedwczesnego zużycia są m.in. przegrzewanie się silnika z powodu stosowania płynu chłodniczego nie najlepszej jakości lub na skutek awarii wentylatora chłodnych, błędy konstrukcyjne, nieodpowiednio wyregulowana instalacja gazowa LPG, niewłaściwy montaż uszczelki oraz problemy z układem wtryskowym

Wymiana uszczelki pod głowicą 


Nie należy bagatelizować już pierwszych symptomów, które mogą świadczyć o awarii głowicy. Świadczyć one mogą również o innych problemach z pojazdem, zawsze powinno się skonsultować je ze specjalistą. Wymiana uszczelki pod głowicą wymaga demontażu wielu elementów. Jeżeli doszło do szczególnie dużego przegrzania silnika, wymiana uszczelki pod głowicą nie rozwiąże problemu.

informacje dodatkowe: