Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » silnik Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) » głowica i części Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) » uszczelka głowicy Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV)

uszczelka głowicy do CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV)

wybierz typ samochodu CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 7
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,68
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,71
Grubość [mm] 1,42
Szerokość [mm] 145
Długość [mm] 430
nr EAN 8427769553592
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Masa [g] 130,44
nr EAN 8427769552984
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,26
Ilość otworów 1
Średnica [mm] 84
Ciężar [kg] 0,350
nr EAN 3358964150321
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,42
Ilość otworów 5
Średnica [mm] 84
Ciężar [kg] 0,390
nr EAN 3358964150369
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,38
Ilość otworów 4
Średnica [mm] 84
Ciężar [kg] 0,390
nr EAN 3358964150352
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,46
Ilość otworów 6
Średnica [mm] 84
Ciężar [kg] 0,390
nr EAN 3358964150376
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wałkiem rozrządu z pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Ciężar [kg] 0,190
nr EAN 3358964184463
Grubość [mm] 1,26
Ilość otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,51
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,55
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 152.550
nr EAN 4041248168738
Grubość [mm] 1,3
Ilość otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,55
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,59
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 152.550
nr EAN 4041248168745
Grubość [mm] 1,34
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,59
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,63
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 152.550
nr EAN 4041248168752
Grubość [mm] 1,38
Ilość otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,63
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,67
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 152.550
nr EAN 4041248168769
Grubość [mm] 1,42
Ilość otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,67
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,71
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 152.550
nr EAN 4041248168776
Grubość [mm] 1,46
Ilość otworów 2
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 152.550
nr EAN 4041248168783
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
nr EAN 4041248015377
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
nr EAN 4026634295755
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,26
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-32116-01
nr EAN 4026634200117
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,3
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 4
Tylko w połączeniu z 14-32116-01
nr EAN 4026634200162
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,34
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 5
Tylko w połączeniu z 14-32116-01
nr EAN 4026634200179
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,38
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 6
Tylko w połączeniu z 14-32116-01
nr EAN 4026634200209
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,42
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 7
Tylko w połączeniu z 14-32116-01
nr EAN 4026634200216
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,47
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 4
Tylko w połączeniu z 14-32116-01
nr EAN 4026634291399
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka pod głowicę


W silniku jest wiele uszczelek jedną z nich, jest uszczelka głowicy. Szczelność silnika jest bardzo ważna w silnikach benzynowych, jak i diesla. Jest to element, którego zadaniem jest uszczelnienie połączenia bloku silnika z głowicą. Między tym połączeniem w kanałach przepływa olej i ciecz chłodząca. Płyny te nie mogą zostać zmieszane, a jest to możliwe dzięki uszczelce. Aby uszczelka podgłowicowa działała prawidłowo powinna być odporna na bardzo wysoką temperaturę silnika, oraz duże ciśnienie wynikające z pracy silnika. Warunki, w których znajduje się uszczelka pod głowicą, często powodują utratę jej właściwości uszczelniających. Uszczelka ma wiele otworów: największe są na cylindry, mniejsze to kanały cieczy chłodzącej i olejowe, a najmniejsze są na śruby mocujące głowicę. W pobliżu cylindrów jest ona wykonana ze stali, ze względu na wysokie ciśnienie, reszta jest wykonana z tworzywa kompozytowego i tworzywa sztucznego. Materiał powinien idealnie przylegać, nie przyklejać się. Ważne jest, aby uszczelka nie zmniejszała swojej objętości z czasem, ponieważ wtedy należałoby dokręcać, co jakiś czas śruby głowicy. Jest to część bezobsługowa, powinna wytrzymać przez cały okres działania silnika.

Często jednak można się spotkać z awarią tej niepozornej części. Częstymi możliwościami uszkodzenia uszczelki jest przegrzewanie silnika przez stosowanie słabej jakości cieczy chłodzącej. Zbyt wysokie ciśnienie zapłonu spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Błędy podczas wymiany uszczelki głowicy (dokręcanie śrub powinno przebiegać od środka w odpowiedni sposób). W niektórych jednostkach napędowych może wystąpić fabryczna wada powodująca częste uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Najłatwiej sprawdzić stan uszczelki przez odkręcenie wlewu oleju do silnika. Gdy pod korkiem znajduje się biała substancja, oznacza to usterkę izolacji. Innymi objawami uszkodzenia tej części jest wyciek oleju, spadek ciśnienia oleju, gęste kłęby dymu z wydechu, itd.