Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » silnik Audi A6 C7 (4G2, 4GC) » głowica i części Audi A6 C7 (4G2, 4GC) » uszczelka głowicy Audi A6 C7 (4G2, 4GC)

uszczelka głowicy do AUDI A6 C7 (4G2, 4GC)

wybierz typ samochodu AUDI A6 C7 (4G2, 4GC):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość [mm] 190
Średnica [mm] 84
Grubość [mm] 1,58
Długość [mm] 315
Strona zabudowy z lewej
nr EAN 8433577134649
Szerokość [mm] 195
Średnica [mm] 84
Grubość [mm] 1,58
Długość [mm] 300
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 8433577134656
Szerokość [mm] 195
Średnica [mm] 84
Grubość [mm] 1,58
Długość [mm] 300
Strona zabudowy z prawej
Materiał Metal
nr EAN 3358960896223
Szerokość [mm] 195
Średnica [mm] 84
Grubość [mm] 1,68
Długość [mm] 300
Strona zabudowy z prawej
Materiał Metal
nr EAN 3358960896247
Grubość [mm] 1,69
Średnica [mm] 84
Szerokość [mm] 230
Długość [mm] 295
Strona zabudowy z lewej
dla cylindra 4-6
Materiał Metal
nr EAN 3358960896971
Grubość [mm] 1,64
Średnica [mm] 84
Szerokość [mm] 230
Długość [mm] 295
Strona zabudowy z lewej
dla cylindra 4-6
Materiał Metal
nr EAN 3358960896964
Szerokość [mm] 195
Średnica [mm] 84
Grubość [mm] 1,63
Długość [mm] 300
Strona zabudowy z prawej
Materiał Metal
nr EAN 3358960896230
Szerokość [mm] 190
Średnica [mm] 84
Grubość [mm] 1,68
Długość [mm] 315
Strona zabudowy z lewej
Materiał Metal
nr EAN 3358960896216
Szerokość [mm] 190
Średnica [mm] 84
Grubość [mm] 1,63
Długość [mm] 315
Strona zabudowy z lewej
Materiał Metal
nr EAN 3358960896209
Szerokość [mm] 190
Średnica [mm] 84
Grubość [mm] 1,58
Długość [mm] 315
Strona zabudowy z lewej
Materiał Metal
nr EAN 3358960896193
dla cylindra 1-3
Grubość zabudowy [mm] 1,58
Ilość otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,82
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,92
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248612897
dla cylindra 1-3
Grubość zabudowy [mm] 1,63
Ilość otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,92
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,97
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248612828
dla cylindra 1-3
Grubość zabudowy [mm] 1,68
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,97
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 1,08
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248612866
dla cylindra 4-6
Grubość zabudowy [mm] 1,58
Ilość otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,82
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,92
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248612811
dla cylindra 4-6
Grubość zabudowy [mm] 1,63
Ilość otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,92
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,97
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248612873
dla cylindra 4-6
Grubość zabudowy [mm] 1,68
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,97
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 1,08
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248612880
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
nr EAN 4041248625941
dla cylindra 1-3
Grubość zabudowy [mm] 1,60
Ilość otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,81
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,91
Średnica [mm] 84,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248668016
dla cylindra 1-3
Grubość zabudowy [mm] 1,65
Ilość otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,91
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,96
Średnica [mm] 84,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248668047
dla cylindra 1-3
Grubość zabudowy [mm] 1,70
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,96
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 1,07
Średnica [mm] 84,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248668023
dla cylindra 4-6
Grubość zabudowy [mm] 1,60
Ilość otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,81
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,91
Średnica [mm] 84,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248668054
dla cylindra 4-6
Grubość zabudowy [mm] 1,65
Ilość otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,91
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,96
Średnica [mm] 84,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248667903
dla cylindra 4-6
Grubość zabudowy [mm] 1,70
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,96
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 1,07
Średnica [mm] 84,3
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248668030
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4041248702925
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,58
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-32324-01
dla cylindra 1-3
nr EAN 4026635028291
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,63
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-32324-01
dla cylindra 1-3
nr EAN 4026635028307
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,68
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-32324-01
dla cylindra 1-3
nr EAN 4026635028314
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,58
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-32324-01
dla cylindra 4-6
nr EAN 4026635028321
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,63
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-32324-01
dla cylindra 4-6
nr EAN 4026635028338
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,68
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-32324-01
dla cylindra 4-6
nr EAN 4026635028345
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026635087212
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
dla cylindra 4-6
nr EAN 4026635134541
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,59
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 1
dla cylindra 1-3
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4026635134442
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,64
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 2
dla cylindra 1-3
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4026635134459
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,59
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 1
dla cylindra 4-6
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4026635134473
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,64
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 2
dla cylindra 4-6
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4026635134480
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,69
Średnica [mm] 84
Ilość otworów 3
dla cylindra 4-6
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4026635134497
Wyświetlanie od 1 do 37 (z 37 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka pod głowicę


W silniku jest wiele uszczelek jedną z nich, jest uszczelka głowicy. Szczelność silnika jest bardzo ważna w silnikach benzynowych, jak i diesla. Jest to element, którego zadaniem jest uszczelnienie połączenia bloku silnika z głowicą. Między tym połączeniem w kanałach przepływa olej i ciecz chłodząca. Płyny te nie mogą zostać zmieszane, a jest to możliwe dzięki uszczelce. Aby uszczelka podgłowicowa działała prawidłowo powinna być odporna na bardzo wysoką temperaturę silnika, oraz duże ciśnienie wynikające z pracy silnika. Warunki, w których znajduje się uszczelka pod głowicą, często powodują utratę jej właściwości uszczelniających. Uszczelka ma wiele otworów: największe są na cylindry, mniejsze to kanały cieczy chłodzącej i olejowe, a najmniejsze są na śruby mocujące głowicę. W pobliżu cylindrów jest ona wykonana ze stali, ze względu na wysokie ciśnienie, reszta jest wykonana z tworzywa kompozytowego i tworzywa sztucznego. Materiał powinien idealnie przylegać, nie przyklejać się. Ważne jest, aby uszczelka nie zmniejszała swojej objętości z czasem, ponieważ wtedy należałoby dokręcać, co jakiś czas śruby głowicy. Jest to część bezobsługowa, powinna wytrzymać przez cały okres działania silnika.

Często jednak można się spotkać z awarią tej niepozornej części. Częstymi możliwościami uszkodzenia uszczelki jest przegrzewanie silnika przez stosowanie słabej jakości cieczy chłodzącej. Zbyt wysokie ciśnienie zapłonu spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Błędy podczas wymiany uszczelki głowicy (dokręcanie śrub powinno przebiegać od środka w odpowiedni sposób). W niektórych jednostkach napędowych może wystąpić fabryczna wada powodująca częste uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Najłatwiej sprawdzić stan uszczelki przez odkręcenie wlewu oleju do silnika. Gdy pod korkiem znajduje się biała substancja, oznacza to usterkę izolacji. Innymi objawami uszkodzenia tej części jest wyciek oleju, spadek ciśnienia oleju, gęste kłęby dymu z wydechu, itd.