Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » silnik Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) » uszczelki Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) » uszczelka głowicy Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A)

uszczelka głowicy do MITSUBISHI ECLIPSE II (D3_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI ECLIPSE II (D3_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 86
Ilość wycięć/otworów 1
Grubość [mm] 1,30
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,47
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,604
Szerokość [mm] 145
Długość [mm] 430
nr EAN 8427769553615
Średnica [mm] 86
Ilość wycięć/otworów 2
Grubość [mm] 1,35
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,605
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,654
Szerokość [mm] 145
Długość [mm] 430
nr EAN 8427769553639
Średnica [mm] 86
Ilość wycięć/otworów 3
Grubość [mm] 1,40
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,655
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,704
Szerokość [mm] 145
Długość [mm] 430
nr EAN 8427769553653
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Tylko w połączeniu z 81024700
Masa [g] 97,373
nr EAN 8427769553066
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
nr EAN 8427769671753
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,30
Ilość otworów 1
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,330
nr EAN 3358964150383
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,35
Ilość wycięć/otworów 2
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,400
nr EAN 3358964150390
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,40
Ilość wycięć/otworów 3
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,370
nr EAN 3358964150406
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,45
Ilość wycięć/otworów 4
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,370
nr EAN 3358964150413
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,50
Ilość wycięć/otworów 5
Średnica [mm] 86
Ciężar [kg] 0,400
nr EAN 3358964150420
Grubość [mm] 1,30
Ilość wycięć/otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,47
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,605
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248143612
Grubość [mm] 1,35
Ilość wycięć/otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,605
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,655
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248143476
Grubość [mm] 1,40
Ilość wycięć/otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,655
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,705
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248143483
Grubość [mm] 1,45
Ilość wycięć/otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,705
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,755
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248143490
Grubość [mm] 1,50
Ilość wycięć/otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,755
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,83
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248143506
Grubość [mm] 1,55
Ilość wycięć/otworów 1,2
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248169483
Grubość [mm] 1,60
Ilość wycięć/otworów 1,3
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248169490
Grubość [mm] 1,65
Ilość wycięć/otworów 1,4
Średnica [mm] 86
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248169612
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 267.550
nr EAN 4041248162538
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026634305232
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,3
Średnica [mm] 86
Ilość otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-35774-01
nr EAN 4026634329146
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,35
Średnica [mm] 86
Ilość otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-35774-01
nr EAN 4026634329153
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,4
Średnica [mm] 86
Ilość otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-35774-01
nr EAN 4026634329160
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,45
Średnica [mm] 86
Ilość otworów 4
Tylko w połączeniu z 14-35774-01
nr EAN 4026634329177
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,5
Średnica [mm] 86
Ilość otworów 5
Tylko w połączeniu z 14-35774-01
nr EAN 4026634329184
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy


Zgodnie z teorią ekspertów żywotność uszczelki głowicy powinna być taka sama, jak żywotność jednostki napędowej. Nie należy ona do elementów eksploatacyjnych, jednak jej awaria stanowi jeden z najbardziej przykrych problemów kierowcy. Uszczelka głowicy znajduje się między głowicą i blokiem silnika. Jej zadaniem jest zapewnić szczelność w tym miejscu połączenia dwóch elementów. Uszczelka pod głowicą odpowiedzialna jest za ich izolację od komór spalania. 

Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? 


Przede wszystkim uszczelka głowicy pracuje nieustannie w bardzo trudnych warunkach. Duże znaczenie dla jej sprawności mają wahania temperatury, szczególnie zimą. W tym czasie w obrębie silnika obniża się ona poniżej 0 st. Celsjusza, podczas gdy po uruchomieniu samochodu uszczelka może osiągnąć temperaturę dochodzącą do kilkuset st. Celsjusza. Problemy z uszczelką można rozpoznać po bąblach powietrza, które obserwujemy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego lub też po tzw. „maśle”, pojawiającym się pod korkiem wlewu oleju. Niepokojące są też tłuste plamy na chłodziwie i wzrastający poziom oleju na bagnecie.

Uszczelka głowicy powinna pracować sprawnie tak długo, jak silnik. Szacuje się zatem, że wymieniamy ją po przejechaniu ok. 150 – 200 tys. km. A dlaczego do jej awarii może dojść szybciej? Przyczynami jej uszkodzenia i przedwczesnego zużycia są m.in. przegrzewanie się silnika z powodu stosowania płynu chłodniczego nie najlepszej jakości lub na skutek awarii wentylatora chłodnych, błędy konstrukcyjne, nieodpowiednio wyregulowana instalacja gazowa LPG, niewłaściwy montaż uszczelki oraz problemy z układem wtryskowym

Wymiana uszczelki pod głowicą 


Nie należy bagatelizować już pierwszych symptomów, które mogą świadczyć o awarii głowicy. Świadczyć one mogą również o innych problemach z pojazdem, zawsze powinno się skonsultować je ze specjalistą. Wymiana uszczelki pod głowicą wymaga demontażu wielu elementów. Jeżeli doszło do szczególnie dużego przegrzania silnika, wymiana uszczelki pod głowicą nie rozwiąże problemu.

informacje dodatkowe: