Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Rolls-royce » silnik Rolls-royce GHOST II Extended Wheelbase (RR22) » uszczelki Rolls-royce GHOST II Extended Wheelbase (RR22) » uszczelka głowicy Rolls-royce GHOST II Extended Wheelbase (RR22)

uszczelka głowicy do ROLLS-ROYCE GHOST II Extended Wheelbase (RR22)

wybierz typ samochodu ROLLS-ROYCE GHOST II Extended Wheelbase (RR22):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 76
Grubość [mm] 1,4
Tylko w połączeniu z 81006700
Szerokość [mm] 162
Długość [mm] 396
nr EAN 8427769134616
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelką głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Tylko w połączeniu z 81006700
Masa [g] 368,12
nr EAN 8427769137099
Grubość [mm] +0,20
Grubość [mm] 1,5
Średnica [mm] 76
Ciężar [kg] 0,220
nr EAN 3358964146454
Grubość [mm] 1,3
Średnica [mm] 76
Ciężar [kg] 0,170
nr EAN 3358964146447
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wałkiem rozrządu z pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Ciężar [kg] 0,260
nr EAN 3358964174068
Etap naprawy +0,2 mm
Grubość [mm] 1,47
Średnica [mm] 76
Materiał bloku silnikowego Aluminium
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 758.300
nr EAN 4041248178751
Grubość [mm] 1,27
Średnica [mm] 76
Materiał bloku silnikowego Aluminium
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 758.300
nr EAN 4041248160411
Materiał bloku silnikowego Odlew aluminiowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 758.300
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) 0197.H8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelką głowicy cylindra
nr EAN 4041248033135
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 758.300
nr EAN 4041248549421
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Tylko w połączeniu z 14-32075-01
Materiał bloku silnikowego Aluminium
nr EAN 4026634111994
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Tylko w połączeniu z 14-32075-01
Materiał bloku silnikowego Aluminium
nr EAN 4026634199213
Grubość [mm] 1,3
Średnica [mm] 76
Tylko w połączeniu z 14-32075-01
Materiał bloku silnikowego Aluminium
nr EAN 4026634201220
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
Grubość [mm] 1,5
Średnica [mm] 76
Tylko w połączeniu z 14-32075-01
Etap naprawy 1
Materiał bloku silnikowego Aluminium
nr EAN 4026635051152
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy


Zgodnie z teorią ekspertów żywotność uszczelki głowicy powinna być taka sama, jak żywotność jednostki napędowej. Nie należy ona do elementów eksploatacyjnych, jednak jej awaria stanowi jeden z najbardziej przykrych problemów kierowcy. Uszczelka głowicy znajduje się między głowicą i blokiem silnika. Jej zadaniem jest zapewnić szczelność w tym miejscu połączenia dwóch elementów. Uszczelka pod głowicą odpowiedzialna jest za ich izolację od komór spalania. 

Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? 


Przede wszystkim uszczelka głowicy pracuje nieustannie w bardzo trudnych warunkach. Duże znaczenie dla jej sprawności mają wahania temperatury, szczególnie zimą. W tym czasie w obrębie silnika obniża się ona poniżej 0 st. Celsjusza, podczas gdy po uruchomieniu samochodu uszczelka może osiągnąć temperaturę dochodzącą do kilkuset st. Celsjusza. Problemy z uszczelką można rozpoznać po bąblach powietrza, które obserwujemy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego lub też po tzw. „maśle”, pojawiającym się pod korkiem wlewu oleju. Niepokojące są też tłuste plamy na chłodziwie i wzrastający poziom oleju na bagnecie.

Uszczelka głowicy powinna pracować sprawnie tak długo, jak silnik. Szacuje się zatem, że wymieniamy ją po przejechaniu ok. 150 – 200 tys. km. A dlaczego do jej awarii może dojść szybciej? Przyczynami jej uszkodzenia i przedwczesnego zużycia są m.in. przegrzewanie się silnika z powodu stosowania płynu chłodniczego nie najlepszej jakości lub na skutek awarii wentylatora chłodnych, błędy konstrukcyjne, nieodpowiednio wyregulowana instalacja gazowa LPG, niewłaściwy montaż uszczelki oraz problemy z układem wtryskowym

Wymiana uszczelki pod głowicą 


Nie należy bagatelizować już pierwszych symptomów, które mogą świadczyć o awarii głowicy. Świadczyć one mogą również o innych problemach z pojazdem, zawsze powinno się skonsultować je ze specjalistą. Wymiana uszczelki pod głowicą wymaga demontażu wielu elementów. Jeżeli doszło do szczególnie dużego przegrzania silnika, wymiana uszczelki pod głowicą nie rozwiąże problemu.

informacje dodatkowe: