Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen TRANSPORTER T7 Furgon » głowica i części Volkswagen TRANSPORTER T7 Furgon » uszczelka głowicy Volkswagen TRANSPORTER T7 Furgon

uszczelka głowicy do VOLKSWAGEN TRANSPORTER T7 Furgon

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T7 Furgon:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,56
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,67
Grubość [mm] 1,36
Szerokość [mm] 139
Długość [mm] 430
Tylko w połączeniu z 81008000
nr EAN 8427769551635
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,80
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,83
Grubość [mm] 1,52
Długość [mm] 430
Szerokość [mm] 139
Tylko w połączeniu z 81008000
nr EAN 8427769551673
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Masa [g] 265,32
nr EAN 8427769129810
Tylko w połączeniu z 81008000
Grubość [mm] 1,50
nr EAN 8427769458583
Grubość [mm] 1,40
Ilość wycięć/otworów 2
Średnica [mm] 84
Ciężar [kg] 0,220
nr EAN 3358964144214
Grubość [mm] 1,44
Ilość wycięć/otworów 3
Średnica [mm] 84
Ciężar [kg] 0,220
nr EAN 3358964144221
Grubość [mm] 1,48
Ilość wycięć/otworów 4
Średnica [mm] 84
Ciężar [kg] 0,220
nr EAN 3358964144238
Grubość [mm] 1,52
Ilość wycięć/otworów 5
Średnica [mm] 84
Ciężar [kg] 0,210
nr EAN 3358964144245
Grubość [mm] 1,60
Średnica [mm] 84
Ciężar [kg] 0,210
nr EAN 3358964144252
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,44
Ilość wycięć/otworów 3
Średnica [mm] 84
Ciężar [kg] 0,200
nr EAN 3358964150932
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wałkiem rozrządu z pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Ciężar [kg] 0,380
nr EAN 3358964178387
Grubość [mm] 1,34
Grubość zabudowy [mm] 1,34
Ilość wycięć/otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,67
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 758.270
nr EAN 4041248129456
Grubość [mm] 1,39
Grubość zabudowy [mm] 1,39
Ilość wycięć/otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,67
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,71
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 758.270
nr EAN 4041248129449
Grubość [mm] 1,44
Grubość zabudowy [mm] 1,44
Ilość wycięć/otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,71
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,75
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 758.270
nr EAN 4041248129432
Grubość [mm] 1,49
Grubość zabudowy [mm] 1,49
Ilość wycięć/otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,75
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,79
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 758.270
nr EAN 4041248129425
Grubość [mm] 1,54
Grubość zabudowy [mm] 1,54
Ilość wycięć/otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,79
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,83
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 758.270
nr EAN 4041248129418
Grubość [mm] 1,59
Grubość zabudowy [mm] 1,59
Ilość wycięć/otworów 2
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 758.270
nr EAN 4041248129463
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4041248156728
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,53
otwór Ø [mm] 84,00
Ilość wycięć/otworów 5
nr EAN 8429020595143
Grubość [mm] 1,45
Ilość wycięć/otworów 3
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka metalowo-elastomerowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,36
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-32177-01
nr EAN 4026634119815
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,4
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-32177-01
nr EAN 4026634119822
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,44
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-32177-01
nr EAN 4026634119839
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,48
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 4
Tylko w połączeniu z 14-32177-01
nr EAN 4026634119846
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,53
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 5
Tylko w połączeniu z 14-32177-01
nr EAN 4026634119853
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,59
Średnica [mm] 84
Tylko w połączeniu z 14-32177-01
nr EAN 4026634283189
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka pod głowicę


W silniku jest wiele uszczelek jedną z nich, jest uszczelka głowicy. Szczelność silnika jest bardzo ważna w silnikach benzynowych, jak i diesla. Jest to element, którego zadaniem jest uszczelnienie połączenia bloku silnika z głowicą. Między tym połączeniem w kanałach przepływa olej i ciecz chłodząca. Płyny te nie mogą zostać zmieszane, a jest to możliwe dzięki uszczelce. Aby uszczelka podgłowicowa działała prawidłowo powinna być odporna na bardzo wysoką temperaturę silnika, oraz duże ciśnienie wynikające z pracy silnika. Warunki, w których znajduje się uszczelka pod głowicą, często powodują utratę jej właściwości uszczelniających. Uszczelka ma wiele otworów: największe są na cylindry, mniejsze to kanały cieczy chłodzącej i olejowe, a najmniejsze są na śruby mocujące głowicę. W pobliżu cylindrów jest ona wykonana ze stali, ze względu na wysokie ciśnienie, reszta jest wykonana z tworzywa kompozytowego i tworzywa sztucznego. Materiał powinien idealnie przylegać, nie przyklejać się. Ważne jest, aby uszczelka nie zmniejszała swojej objętości z czasem, ponieważ wtedy należałoby dokręcać, co jakiś czas śruby głowicy. Jest to część bezobsługowa, powinna wytrzymać przez cały okres działania silnika.

Często jednak można się spotkać z awarią tej niepozornej części. Częstymi możliwościami uszkodzenia uszczelki jest przegrzewanie silnika przez stosowanie słabej jakości cieczy chłodzącej. Zbyt wysokie ciśnienie zapłonu spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Błędy podczas wymiany uszczelki głowicy (dokręcanie śrub powinno przebiegać od środka w odpowiedni sposób). W niektórych jednostkach napędowych może wystąpić fabryczna wada powodująca częste uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Najłatwiej sprawdzić stan uszczelki przez odkręcenie wlewu oleju do silnika. Gdy pod korkiem znajduje się biała substancja, oznacza to usterkę izolacji. Innymi objawami uszkodzenia tej części jest wyciek oleju, spadek ciśnienia oleju, gęste kłęby dymu z wydechu, itd.