
| Strona zabudowy | w środku |
| Grubość [mm] | 1 |
| Długość [mm] | 220 |
| Szerokość [mm] | 55 |
| nr EAN | 8427769469381 |

| Strona zabudowy | Rura ssąca |
| Grubość [mm] | 1 |
| Szerokość [mm] | 73 |
| Długość [mm] | 295 |
| Masa [g] | 20,321 |
| nr EAN | 8427769469404 |

| Grubość [mm] | 0,5 |
| Długość [mm] | 78 |
| Szerokość [mm] | 78 |
| nr EAN | 8427769552113 |

| Pozycja / stopień | INF/BOTTOM |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| nr EAN | 3358960137890 |

| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| nr EAN | 3358960229359 |

| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| nr EAN | 3358960419989 |


| nr EAN | 4041248214350 |

| dla numeru OE | 037 133 064 K |
| dla numeru OE | 058 133 063 Q |
| dla numeru OE | 06A 133 062 S |
| dla numeru OE | 06A 133 063 F |
| dla numeru OE | 06A 133 063 G |
| dla numeru OE | 06A 133 064 B |
| dla numeru OE | 06A 133 064 H |
| dla numeru OE | 06A 133 064 J |
| dla numeru OE | 06A 133 066 E |
| dla numeru OE | 408-236-111-007Z |
| dla numeru OE | 408-236-212-004Z |
| dla numeru OE | 408-237-111-005Z |
| dla numeru OE | 408-237-111-012Z |
| dla numeru OE | 408-237-111-017Z |
| dla numeru OE | 408-237-111-019Z |
| dla numeru OE | 408-237-212-007Z |
| dla numeru OE | 408-237-212-008Z |
| dla numeru OE | 408-238-327-004Z |
| dla numeru OE | 7.03703.07.0 |
| dla numeru OE | 7.03703.17.0 |
| nr EAN | 4041248593523 |

| nr EAN | 4041248214343 |

| Grubość [mm] | 1 |
| nr EAN | 4026634295595 |

| Grubość [mm] | 1 |
| nr EAN | 4026634298411 |

| Strona zabudowy | Przedział silnikowy |
| Ciężar [kg] | 0,0027 |
| nr EAN | 4046001708039 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025