Strona zabudowy | Rura ssąca |
Grubość [mm] | 1,2 |
Szerokość [mm] | 90 |
Długość [mm] | 290 |
Masa [g] | 29,641 |
dla numeru OE | 7724244 |
nr EAN | 8427769231179 |
Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
Grubość [mm] | 1,2 |
Szerokość [mm] | 85 |
Długość [mm] | 117 |
Masa [g] | 14,241 |
nr EAN | 8427769663970 |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Szerokość [mm] | 36 |
Długość [mm] | 58 |
Masa [g] | 3,201 |
nr EAN | 8427769663956 |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
nr EAN | 3358960196392 |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
nr EAN | 3358960264091 |
Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
nr EAN | 3358960266057 |
Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
nr EAN | 4041248202166 |
nr EAN | 4041248202173 |
nr EAN | 4041248507346 |
Numer seryjny | K1133058 |
nr EAN | 5901159238298 |
Materiał | Guma |
nr EAN | 4026634401804 |
Materiał | Silikon |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
Cecha chemiczna | trwały elastycznie |
Cecha chemiczna | utwardzany |
Kolor | antracytowy |
Pojemność [ml] | 70 |
Wersja | Dichtmasse |
Zakres temperatury od [°C] | 50 |
Zakres temperatury do [°C] | 300 |
Rodzaj połączenia | Tubka |
Tylko w połączeniu z | 70-31415-00 |
nr EAN | 4026634207673 |
nr EAN | 4026634384817 |
nr EAN | 4026634384831 |
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego to element układu wydechowego samochodu, który odpowiada za zapobieganie przeciekom spalin z układu wydechowego. Kolektor dolotowy i wydechowy są ważnymi elementami układu wydechowego i odpowiadają za transport spalin z silnika do układu wydechowego.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest wykonana z elastycznego tworzywa i jest umieszczona pomiędzy kolektorem dolotowym lub wydechowym a głowicą silnika. Ma ona za zadanie zapobiegać przeciekom spalin z układu wydechowego i chronić silnik przed uszkodzeniami spowodowanymi przez nadmierne ciśnienie w układzie wydechowym.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest bardzo ważnym elementem układu wydechowego samochodu i jej prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli uszczelka ta ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, może dojść do przecieków spalin z układu wydechowego, co może prowadzić do awarii silnika.
Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona. W przeciwnym razie może ona nie spełniać swojej roli.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025