Strona zabudowy | Rura ssąca | |
Grubość [mm] | 6,5 | |
Szerokość [mm] | 35 | |
Długość [mm] | 335 | |
nr EAN | 8433577222520 |
nr EAN | 4041248643013 |
nr EAN | 4041248632536 |
Cecha chemiczna | trwały elastycznie | |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika | |
Cecha chemiczna | odporny na promienie UV | |
Rodzaj połączenia | Tubka | |
Pojemność [ml] | 70 | |
Materiał | Silikon | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 036.164 Dirko | |
Zakres temperatury od [°C] | -60 | |
Zakres temperatury do [°C] | 315 | |
Kolor | szary | |
nr EAN | 4041248845509 |
Materiał | Silikon | |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika | |
Cecha chemiczna | trwały elastycznie | |
Cecha chemiczna | utwardzany | |
Kolor | antracytowy | |
Pojemność [ml] | 70 | |
Wersja | Dichtmasse | |
Zakres temperatury od [°C] | 50 | |
Zakres temperatury do [°C] | 300 | |
Rodzaj połączenia | Tubka | |
Tylko w połączeniu z | 70-31415-00 | |
nr EAN | 4026634207673 |
nr EAN | 4026635102618 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
nr EAN | 4026635102762 |
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego to element układu wydechowego samochodu, który odpowiada za zapobieganie przeciekom spalin z układu wydechowego. Kolektor dolotowy i wydechowy są ważnymi elementami układu wydechowego i odpowiadają za transport spalin z silnika do układu wydechowego.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest wykonana z elastycznego tworzywa i jest umieszczona pomiędzy kolektorem dolotowym lub wydechowym a głowicą silnika. Ma ona za zadanie zapobiegać przeciekom spalin z układu wydechowego i chronić silnik przed uszkodzeniami spowodowanymi przez nadmierne ciśnienie w układzie wydechowym.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest bardzo ważnym elementem układu wydechowego samochodu i jej prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli uszczelka ta ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, może dojść do przecieków spalin z układu wydechowego, co może prowadzić do awarii silnika.
Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona. W przeciwnym razie może ona nie spełniać swojej roli.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020