Strona zabudowy | Rura ssąca | |
dla numeru OE | 0348.R5 | |
Grubość [mm] | 6 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
nr EAN | 8427769741302 |
Strona zabudowy | Rura ssąca | |
dla numeru OE | 11617805028 | |
Grubość [mm] | 6 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
nr EAN | 8427769741319 |
nr EAN | 8433577612536 |
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 35 | |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | |
nr EAN | 3358960345424 |
Strona zabudowy | Kolektor wydechowy | |
nr EAN | 3358960138361 |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | |
nr EAN | 3358960345431 |
nr EAN | 4041248133361 |
nr EAN | 4041248200469 |
Cecha chemiczna | trwały elastycznie | |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika | |
Cecha chemiczna | odporny na promienie UV | |
Rodzaj połączenia | Tubka | |
Pojemność [ml] | 70 | |
Materiał | Silikon | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 036.164 Dirko | |
Zakres temperatury od [°C] | -60 | |
Zakres temperatury do [°C] | 315 | |
Kolor | szary | |
nr EAN | 4041248845509 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 29 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 41 | |
Grubość [mm] | 6,2 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
nr EAN | 4041248851159 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,4 | |
Grubość [mm] | 6,2 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
nr EAN | 4041248851142 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 29,5 | |
nr EAN | 4026634355541 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
nr EAN | 4026634323748 |
Materiał | Silikon | |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika | |
Cecha chemiczna | trwały elastycznie | |
Cecha chemiczna | utwardzany | |
Kolor | antracytowy | |
Pojemność [ml] | 70 | |
Wersja | Dichtmasse | |
Zakres temperatury od [°C] | 50 | |
Zakres temperatury do [°C] | 300 | |
Rodzaj połączenia | Tubka | |
Tylko w połączeniu z | 70-31415-00 | |
nr EAN | 4026634207673 |
nr EAN | 4026634374887 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
nr EAN | 4026635212867 |
Strona zabudowy | Turbosprężarka | |
Kolor | zielony | |
Kształt | Oring | |
Grubość [mm] | 2,2 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 36,5 | |
dla numeru OE | 144081 | |
nr EAN | 3660872465801 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 35 | |
Kształt | Oring | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego to element układu wydechowego samochodu, który odpowiada za zapobieganie przeciekom spalin z układu wydechowego. Kolektor dolotowy i wydechowy są ważnymi elementami układu wydechowego i odpowiadają za transport spalin z silnika do układu wydechowego.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest wykonana z elastycznego tworzywa i jest umieszczona pomiędzy kolektorem dolotowym lub wydechowym a głowicą silnika. Ma ona za zadanie zapobiegać przeciekom spalin z układu wydechowego i chronić silnik przed uszkodzeniami spowodowanymi przez nadmierne ciśnienie w układzie wydechowym.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest bardzo ważnym elementem układu wydechowego samochodu i jej prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli uszczelka ta ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, może dojść do przecieków spalin z układu wydechowego, co może prowadzić do awarii silnika.
Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona. W przeciwnym razie może ona nie spełniać swojej roli.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025