Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
Grubość [mm] | 0,4 |
Szerokość [mm] | 80 |
Długość [mm] | 342 |
Masa [g] | 27,001 |
nr EAN | 8427769469411 |
Strona zabudowy | w środku |
Grubość [mm] | 1 |
Długość [mm] | 220 |
Szerokość [mm] | 55 |
nr EAN | 8427769469381 |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Grubość [mm] | 1 |
Szerokość [mm] | 73 |
Długość [mm] | 295 |
Masa [g] | 20,321 |
nr EAN | 8427769469404 |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Szerokość [mm] | 40 |
Długość [mm] | 50 |
Masa [g] | 1,681 |
nr EAN | 8427769470417 |
Strona zabudowy | w środku |
Grubość [mm] | 19 |
Długość [mm] | 48 |
Szerokość [mm] | 48 |
nr EAN | 8427769806667 |
Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
nr EAN | 3358960138569 |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
nr EAN | 3358960229359 |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
nr EAN | 3358960419989 |
nr EAN | 4041248723227 |
nr EAN | 4041248214350 |
nr EAN | 4041248214305 |
nr EAN | 4041248158555 |
Materiał | Silikon |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
Cecha chemiczna | trwały elastycznie |
Cecha chemiczna | utwardzany |
Kolor | antracytowy |
Pojemność [ml] | 70 |
Wersja | Dichtmasse |
Zakres temperatury od [°C] | 50 |
Zakres temperatury do [°C] | 300 |
Rodzaj połączenia | Tubka |
Tylko w połączeniu z | 70-31415-00 |
nr EAN | 4026634207673 |
Grubość [mm] | 0,4 |
nr EAN | 4026634381045 |
Grubość [mm] | 1 |
nr EAN | 4026634295595 |
nr EAN | 4026634305553 |
nr EAN | 4026634381465 |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa |
Cecha chemiczna | bez azbestu |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Strona zabudowy | góra |
Materiał | Guma |
Wymagana ilość | 4 |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
dla numeru OE | 037 253 039 D |
Strona zabudowy | Przedział silnikowy |
Ciężar [kg] | 0,0027 |
nr EAN | 4046001708039 |
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego to element układu wydechowego samochodu, który odpowiada za zapobieganie przeciekom spalin z układu wydechowego. Kolektor dolotowy i wydechowy są ważnymi elementami układu wydechowego i odpowiadają za transport spalin z silnika do układu wydechowego.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest wykonana z elastycznego tworzywa i jest umieszczona pomiędzy kolektorem dolotowym lub wydechowym a głowicą silnika. Ma ona za zadanie zapobiegać przeciekom spalin z układu wydechowego i chronić silnik przed uszkodzeniami spowodowanymi przez nadmierne ciśnienie w układzie wydechowym.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest bardzo ważnym elementem układu wydechowego samochodu i jej prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli uszczelka ta ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, może dojść do przecieków spalin z układu wydechowego, co może prowadzić do awarii silnika.
Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona. W przeciwnym razie może ona nie spełniać swojej roli.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025