Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » głowica i części Volkswagen KAEFER kabriolet (15) » uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego Volkswagen KAEFER kabriolet (15)

uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego do VOLKSWAGEN KAEFER kabriolet (15)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN KAEFER kabriolet (15):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Kolektor wydechowy
nr EAN 3358964248301
Strona zabudowy Kolektor dolotowy
dla numeru OE 026129717D
dla numeru OE 026129717E
dla numeru OE 035121171C
nr EAN 3358964239064
nr EAN 4041248511824
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka stalowa
nr EAN 4041248511114
Grubość [mm] 1,4
nr EAN 4026634377383
Ciężar [kg] 0,012
nr EAN 4046001456671
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego

Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego to element układu wydechowego samochodu, który odpowiada za zapobieganie przeciekom spalin z układu wydechowego. Kolektor dolotowy i wydechowy są ważnymi elementami układu wydechowego i odpowiadają za transport spalin z silnika do układu wydechowego.

Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest wykonana z elastycznego tworzywa i jest umieszczona pomiędzy kolektorem dolotowym lub wydechowym a głowicą silnika. Ma ona za zadanie zapobiegać przeciekom spalin z układu wydechowego i chronić silnik przed uszkodzeniami spowodowanymi przez nadmierne ciśnienie w układzie wydechowym.

Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest bardzo ważnym elementem układu wydechowego samochodu i jej prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli uszczelka ta ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, może dojść do przecieków spalin z układu wydechowego, co może prowadzić do awarii silnika.

Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona. W przeciwnym razie może ona nie spełniać swojej roli.