
| Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Szerokość [mm] | 45 |
| Długość [mm] | 100 |
| Masa [g] | 8,441 |
| nr EAN | 8427769443862 |

| Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Szerokość [mm] | 45 |
| Długość [mm] | 100 |
| Masa [g] | 8,441 |
| nr EAN | 8427769443862 |

| Grubość [mm] | 1 |
| Szerokość [mm] | 52 |
| Długość [mm] | 350 |
| Masa [g] | 17,641 |
| Strona zabudowy | Rura ssąca |
| nr EAN | 8427769443855 |

| Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
| nr EAN | 3358960138330 |

| nr EAN | 4041248179338 |

| Cecha chemiczna | trwały elastycznie |
| Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
| Cecha chemiczna | odporny na promienie UV |
| Rodzaj połączenia | Tubka |
| Pojemność [ml] | 70 |
| Materiał | Silikon |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 036.164 Dirko |
| Zakres temperatury od [°C] | -60 |
| Zakres temperatury do [°C] | 315 |
| Kolor | szary |
| nr EAN | 4041248845509 |

| nr EAN | 4041248856048 |


| Materiał | Silikon |
| Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika |
| Cecha chemiczna | trwały elastycznie |
| Cecha chemiczna | utwardzany |
| Kolor | antracytowy |
| Pojemność [ml] | 70 |
| Wersja | Dichtmasse |
| Zakres temperatury od [°C] | 50 |
| Zakres temperatury do [°C] | 300 |
| Rodzaj połączenia | Tubka |
| Tylko w połączeniu z | 70-31415-00 |
| nr EAN | 4026634207673 |

| nr EAN | 4026634383841 |

| nr EAN | 4026634383858 |
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego to element układu wydechowego samochodu, który odpowiada za zapobieganie przeciekom spalin z układu wydechowego. Kolektor dolotowy i wydechowy są ważnymi elementami układu wydechowego i odpowiadają za transport spalin z silnika do układu wydechowego.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest wykonana z elastycznego tworzywa i jest umieszczona pomiędzy kolektorem dolotowym lub wydechowym a głowicą silnika. Ma ona za zadanie zapobiegać przeciekom spalin z układu wydechowego i chronić silnik przed uszkodzeniami spowodowanymi przez nadmierne ciśnienie w układzie wydechowym.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest bardzo ważnym elementem układu wydechowego samochodu i jej prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli uszczelka ta ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, może dojść do przecieków spalin z układu wydechowego, co może prowadzić do awarii silnika.
Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona. W przeciwnym razie może ona nie spełniać swojej roli.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025