Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » silnik Audi A3 kabriolet (8P7) » uszczelki Audi A3 kabriolet (8P7) » uszczelka miski olejowej Audi A3 kabriolet (8P7)

uszczelka miski olejowej do AUDI A3 kabriolet (8P7)

wybierz typ samochodu AUDI A3 kabriolet (8P7):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Grubość [mm] 1,5
Materiał Miedź
Kształt Wersja A
DIN / ISO 7603
alternatywny zestaw naprawczy 017.736
alternatywny zestaw naprawczy 505.550
alternatywny zestaw naprawczy 505.540
nr EAN 4041248445976
Szerokość [mm] 265
Długość [mm] 407
Masa [g] 81,721
nr EAN 8427769469428
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Grubość [mm] 1,5
nr EAN 8427769032233
Grubość [mm] 1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
DIN / ISO 7603 A/CU
Materiał Miedź
Ciężar [kg] 0,001
dla numeru OE 007603 014106
nr EAN 5050063158120
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Materiał Miedź
Grubość [mm] 1,5
Rodzaj połączenia opakowanie konturowe
nr EAN 3358960331458
cena brutto:
29.00 zł
 Kup
Materiał Guma / metal
dla numeru OE 026103609D
nr EAN 3358964238814
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Materiał Guma
nr EAN 3358960138088
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Grubość [mm] 1,5
Materiał Miedź
Kształt Wersja A
DIN / ISO 7603
alternatywny zestaw naprawczy 017.736
alternatywny zestaw naprawczy 505.550
alternatywny zestaw naprawczy 505.540
nr EAN 4041248445976
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
Wymiar gwintu min. M 6x14 mm
nr EAN 4041248069387
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka metalowo-elastomerowa
Wymiar gwintu min. M 6x16 mm
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
nr EAN 4041248030691
Rodzaj uszczelnienia Uszczelnienie miękkim materiałem
nr EAN 4041248103326
Grubość [mm] 1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
DIN / ISO 7603 A/CU
Materiał Miedź
Ciężar [kg] 0,002
dla numeru OE 007603 014106
nr EAN 4027816072157
Materiał Guma / metal
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 4027816217343
Materiał Guma
nr EAN 5907558566505
Materiał Guma
nr EAN 4026634202647
Materiał Miedź
Grubość [mm] 1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Kształt Wersja A
nr EAN 4026634043561
Materiał Guma
nr EAN 4026634194492
Grubość [mm] 1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
DIN / ISO 7603 A/CU
Materiał Miedź
Ciężar [kg] 0,002
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688072153
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka miski olejowej

Uszczelka miski olejowej 


Jak każda uszczelka, również uszczelka do miski olejowej, odpowiedzialna jest za szczelność przy połączeniu między elementami. W tym przypadku znajduje się ona w miejscu bezpośredniego kontaktu silnika z miską olejową (to w niej olej jest zasysany przez pompę, a następnie tłoczony w tym miejscu, które wymaga nieustannego smarowania). Miska olejowa zamyka od dołu blok silnika, jest zbiornikiem na olej, który zostaje przepompowany przez magistralę olejową silnika. 
 

Uszczelka do miski olejowej – kiedy wymiana? 


Uszczelka miski olejowej jest elementem eksploatacyjnym, a więc jej zużywanie jest procesem naturalnym. Jest to spowodowane między innymi różnicami w warunkach, w jakich musi pracować. Jeżeli dojdzie do jej zużycia, dochodzi do wystąpienia nieszczelności, odpowiedzialnych za wycieki oleju. To powoduje, że przedostaje się on na zewnątrz, pojawiają się zabrudzenia na misie olejowej i podłożu pod silnikiem. Uszczelka do miski olejowej musi zostać w takim przypadku możliwie jak najszybciej wymieniona. 

Wymianę rozpoczynamy od spuszczenia oleju silnikowego, odkręcając przy tym korek spustowy, znajdujący się w misce olejowej. Konieczne jest też odkręcenie śrub, które mocują miskę do silnika. Zdejmujemy miskę, trzeba ją teraz dokładnie oczyścić z resztek starej i zużytej uszczelki. Przy okazji warto sprawdzić, czy nie uległa ona deformacji i tym samym spełnia dobrze swoją funkcję. Zakładana jest teraz nowa uszczelka miski olejowej. Pozostaje jedynie zamontować misę i ją dobrze przykręcić do bloku silnika. Ważne jest, aby każdy etap został przeprowadzony prawidłowo. Zwracamy więc szczególną uwagę na właściwe dociśnięcie misy olejowej tak, by przylegała dokładnie do powierzchni silnika, ale nie uległa przy tym deformacji.