
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 8427769032233 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju 21012700 AJUSA
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
007603014106, N007603014106
11023582, 2091046, 94525114
0138492, 234032235, N0138492, N0138493
N0138492
10280060
3536966
9095714140
| AUDI | 0138492 | |
| AUDI | 234032235 | |
| AUDI | N0138492 | |
| AUDI | N0138493 | |
| CHRYSLER | 0228195 | |
| FIAT | 7522709 | |
| FORD | 4803630 | |
| ISUZU | 9-09571414-0 | |
| MERCEDES-BENZ | 007603014106 | |
| MERCEDES-BENZ | N007603014106 | |
| OPEL | 11023582 | |
| OPEL | 2091046 | |
| OPEL | 94525114 | |
| SAAB | 3536966 | |
| SKODA | 10280060 | |
| VOLVO | 007603014106 | |
| VOLVO | 007603014108 | |
| VOLKSWAGEN | N0138492 | |
| DAEWOO | 11023589 | |
| DAEWOO | 916014003 | |
| DAEWOO | 94525114 |
Zastosowanie Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju 21012700 AJUSA w samochodach:
Opinie Klientów o Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju 21012700 AJUSA:
Ajusa to hiszpańska firma, która zajmuje się produkcją części zamiennych do samochodów. Firma została założona w 1958 roku w Barcelonie. Początkowo firma zajmowała się produkcją uszczelek do silników. W latach 70-tych firma rozszerzyła swoją działalność o produkcję uszczelek do skrzyń biegów. W latach 80-tych firma rozszerzyła swoją działalność o produkcję uszczelek do zawieszeń. W latach 90-tych firma rozszerzyła swoją działalność o produkcję uszczelek do układów hamulcowych.