Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » silnik Bmw X5 (E53) » uszczelki Bmw X5 (E53) » uszczelka miski olejowej Bmw X5 (E53)

uszczelka miski olejowej do BMW X5 (E53)

wybierz typ samochodu BMW X5 (E53):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
62.00 zł
 Kup
Cecha chemiczna niezawierający rozpuszczalnika
Cecha chemiczna utwardzany
Zakres temperatury od [°C] -55
Zakres temperatury do [°C] 180
Materiał Silikon
Ograniczenia producenta -
Indeks: DRM DRM028
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
Nazwa: USZCZELKA KORKA SPUSTU OLEJU OPEL KPL (10SZT)
Opis: Uszczelka korka spustu oleju (zestaw 10 szt.) Opel Agila 2000-> Callibra A 1990 - 1999 Corsa B 1993-2000 Corsa D 2006 -> Astra F, G, H, J 1991--> Insignia 2008--> Meriva A 2003 - 2010 Sintra 1996 - 1999 Zafira B, C 2005--> Vectra B, C 1995 --> Zafira B 2005-->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 652540
Numer dostawcy: DRM028
Parametry:zestaw Grubość [mm] : 2
Średnica wewnętrzna [mm] : 18
Średnica zewnętrzna [mm] : 22
Ilość : 10
Średnica wewnętrzna [mm] 18
średnica zewnętrzna [mm] 22
Grubość [mm] 2
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Kształt Oring
alternatywny zestaw naprawczy 505.550
alternatywny zestaw naprawczy 505.540
nr EAN 4041248446126
cena brutto:
27.00 zł
 Kup
Cecha chemiczna trwały elastycznie
Cecha chemiczna niezawierający rozpuszczalnika
Cecha chemiczna odporny na promienie UV
Rodzaj połączenia Tubka
Pojemność [ml] 70
Materiał Silikon
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu 036.164 Dirko
Zakres temperatury od [°C] -60
Zakres temperatury do [°C] 315
Kolor szary
nr EAN 4041248845509
Materiał Silikon
Cecha chemiczna niezawierający rozpuszczalnika
Cecha chemiczna trwały elastycznie
Cecha chemiczna utwardzany
Kolor antracytowy
Pojemność [ml] 70
Wersja Dichtmasse
Zakres temperatury od [°C] 50
Zakres temperatury do [°C] 300
Rodzaj połączenia Tubka
Tylko w połączeniu z 70-31415-00
nr EAN 4026634207673
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
średnica zewnętrzna [mm] 22
Średnica wewnętrzna [mm] 18
Grubość [mm] 2
średnica zewnętrzna [mm] 22
Grubość [mm] 2
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 18
Ciężar [kg] 0,00005
nr EAN 4046001649363
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka miski olejowej

Uszczelka miski olejowej 


Jak każda uszczelka, również uszczelka do miski olejowej, odpowiedzialna jest za szczelność przy połączeniu między elementami. W tym przypadku znajduje się ona w miejscu bezpośredniego kontaktu silnika z miską olejową (to w niej olej jest zasysany przez pompę, a następnie tłoczony w tym miejscu, które wymaga nieustannego smarowania). Miska olejowa zamyka od dołu blok silnika, jest zbiornikiem na olej, który zostaje przepompowany przez magistralę olejową silnika. 
 

Uszczelka do miski olejowej – kiedy wymiana? 


Uszczelka miski olejowej jest elementem eksploatacyjnym, a więc jej zużywanie jest procesem naturalnym. Jest to spowodowane między innymi różnicami w warunkach, w jakich musi pracować. Jeżeli dojdzie do jej zużycia, dochodzi do wystąpienia nieszczelności, odpowiedzialnych za wycieki oleju. To powoduje, że przedostaje się on na zewnątrz, pojawiają się zabrudzenia na misie olejowej i podłożu pod silnikiem. Uszczelka do miski olejowej musi zostać w takim przypadku możliwie jak najszybciej wymieniona. 

Wymianę rozpoczynamy od spuszczenia oleju silnikowego, odkręcając przy tym korek spustowy, znajdujący się w misce olejowej. Konieczne jest też odkręcenie śrub, które mocują miskę do silnika. Zdejmujemy miskę, trzeba ją teraz dokładnie oczyścić z resztek starej i zużytej uszczelki. Przy okazji warto sprawdzić, czy nie uległa ona deformacji i tym samym spełnia dobrze swoją funkcję. Zakładana jest teraz nowa uszczelka miski olejowej. Pozostaje jedynie zamontować misę i ją dobrze przykręcić do bloku silnika. Ważne jest, aby każdy etap został przeprowadzony prawidłowo. Zwracamy więc szczególną uwagę na właściwe dociśnięcie misy olejowej tak, by przylegała dokładnie do powierzchni silnika, ale nie uległa przy tym deformacji.