Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lamborghini » silnik Lamborghini JALPA » uszczelki Lamborghini JALPA » uszczelka miski olejowej Lamborghini JALPA

uszczelka miski olejowej do LAMBORGHINI JALPA

wybierz typ samochodu LAMBORGHINI JALPA:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 16
średnica zewnętrzna [mm] 22
Grubość [mm] 2
Materiał Miedź
Kształt Wersja C
DIN / ISO 7603
alternatywny zestaw naprawczy 017.736
alternatywny zestaw naprawczy 036.400
alternatywny zestaw naprawczy 505.550
alternatywny zestaw naprawczy 505.540
nr EAN 4041248446157
Grubość [mm] 1,5
Szerokość [mm] 230
Długość [mm] 440
Masa [g] 51,001
nr EAN 8427769079634
Średnica wewnętrzna [mm] 16
średnica zewnętrzna [mm] 22
Grubość [mm] 2
nr EAN 8427769828379
Średnica wewnętrzna [mm] 16
średnica zewnętrzna [mm] 22
Grubość [mm] 2
Materiał Miedź
Kształt Wersja C
DIN / ISO 7603
alternatywny zestaw naprawczy 017.736
alternatywny zestaw naprawczy 036.400
alternatywny zestaw naprawczy 505.550
alternatywny zestaw naprawczy 505.540
nr EAN 4041248446157
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez klimatyzacji
nr EAN 4041248037034
Kolor szary
Materiał papier
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4027816191872
Grubość [mm] 2,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 21,0
Ciężar [kg] 0,05
dla numeru OE 0313.27
nr EAN 4027816364955
Materiał miski olejowej Stal
Grubość [mm] 1,6
nr EAN 4026634390443
Grubość [mm] 2,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 21,0
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4044688364951
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka miski olejowej

Uszczelka miski olejowej 


Jak każda uszczelka, również uszczelka do miski olejowej, odpowiedzialna jest za szczelność przy połączeniu między elementami. W tym przypadku znajduje się ona w miejscu bezpośredniego kontaktu silnika z miską olejową (to w niej olej jest zasysany przez pompę, a następnie tłoczony w tym miejscu, które wymaga nieustannego smarowania). Miska olejowa zamyka od dołu blok silnika, jest zbiornikiem na olej, który zostaje przepompowany przez magistralę olejową silnika. 
 

Uszczelka do miski olejowej – kiedy wymiana? 


Uszczelka miski olejowej jest elementem eksploatacyjnym, a więc jej zużywanie jest procesem naturalnym. Jest to spowodowane między innymi różnicami w warunkach, w jakich musi pracować. Jeżeli dojdzie do jej zużycia, dochodzi do wystąpienia nieszczelności, odpowiedzialnych za wycieki oleju. To powoduje, że przedostaje się on na zewnątrz, pojawiają się zabrudzenia na misie olejowej i podłożu pod silnikiem. Uszczelka do miski olejowej musi zostać w takim przypadku możliwie jak najszybciej wymieniona. 

Wymianę rozpoczynamy od spuszczenia oleju silnikowego, odkręcając przy tym korek spustowy, znajdujący się w misce olejowej. Konieczne jest też odkręcenie śrub, które mocują miskę do silnika. Zdejmujemy miskę, trzeba ją teraz dokładnie oczyścić z resztek starej i zużytej uszczelki. Przy okazji warto sprawdzić, czy nie uległa ona deformacji i tym samym spełnia dobrze swoją funkcję. Zakładana jest teraz nowa uszczelka miski olejowej. Pozostaje jedynie zamontować misę i ją dobrze przykręcić do bloku silnika. Ważne jest, aby każdy etap został przeprowadzony prawidłowo. Zwracamy więc szczególną uwagę na właściwe dociśnięcie misy olejowej tak, by przylegała dokładnie do powierzchni silnika, ale nie uległa przy tym deformacji.