Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » układ wydechowy Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) » elementy montażowe Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) » pojedyncze części montażowe Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) » uszczelka tłumika Peugeot 306 Break (7E, N3, N5)

uszczelka tłumika do PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Grubość [mm] 0,8
Średnica wewnętrzna [mm] 65
średnica zewnętrzna [mm] 105
nr EAN 8427769050084
Strona zabudowy Kolektor wydechowy
nr EAN 4041248015827
Długość [mm] 279,4
Ciężar [kg] 0,044
Litera rozpoznawcza 21
Rodzaj połączenia Torba
nr EAN 3277490825674
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka tłumika

Uszczelka tłumika


Rola układu odprowadzania spalin jest bardzo istotna. Dzięki poszczególnym elementom tworzącym spójną całość, gazy spalinowe powstałe podczas procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej mogą zostać skutecznie wyprowadzone z cylindrów i po częściowym oczyszczeniu ze szkodliwych substancji wydostają się poza obręb pojazdu. Aby proces ten przebiegał bez zakłóceń, konieczne jest prawidłowe funkcjonowanie całego układu i jego szczelność. Wydostawanie się spalin "po drodze" negatywnie wpływa na pracę silnika, jego głośność i z pewnością nie jest dobre dla środowiska.

O szczelność układu dbają uszczelki tłumika, które umieszcza się pomiędzy poszczególnymi elementami występującymi na drodze przepływu spalin. Zużyte uszczelki lub ich brak generują olbrzymi hałas i mogą być powodem zatrzymania dowodu rejestracyjnego, w przypadku kontroli policyjnej.

Nieszczelności w układzie wydechowym, mogą okazać się również sporym problemem w trakcie okresowego badania technicznego. Diagnosta najzwyczajniej w świecie nie podbije nam przeglądu. Warto więc dbać o to, by każda uszczelka tłumika była zawsze w dobrej kondycji. Nie trzeba się wówczas martwić spadkiem osiągów, czy ewentualną kontrolą drogową.