Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chrysler » układ wydechowy Chrysler 300C Touring (LX, LE) » elementy montażowe Chrysler 300C Touring (LX, LE) » pojedyncze części montażowe Chrysler 300C Touring (LX, LE) » uszczelka tłumika Chrysler 300C Touring (LX, LE)

uszczelka tłumika do CHRYSLER 300C Touring (LX, LE)

wybierz typ samochodu CHRYSLER 300C Touring (LX, LE):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 279,4
Ciężar [kg] 0,016
Litera rozpoznawcza 21
Rodzaj połączenia Torba
nr EAN 3277490801357
Strona zabudowy Strona wylotowa
nr EAN 8433577132072
Liczba otworów do mocowania 3
Strona zabudowy Rura wydechowa przy turbosprężarce
nr EAN 4041248842058
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii uszczelka tłumika pasujące do CHRYSLER 300C Touring (LX, LE)
uszczelka tłumika

Uszczelka tłumika


Rola układu odprowadzania spalin jest bardzo istotna. Dzięki poszczególnym elementom tworzącym spójną całość, gazy spalinowe powstałe podczas procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej mogą zostać skutecznie wyprowadzone z cylindrów i po częściowym oczyszczeniu ze szkodliwych substancji wydostają się poza obręb pojazdu. Aby proces ten przebiegał bez zakłóceń, konieczne jest prawidłowe funkcjonowanie całego układu i jego szczelność. Wydostawanie się spalin "po drodze" negatywnie wpływa na pracę silnika, jego głośność i z pewnością nie jest dobre dla środowiska.

O szczelność układu dbają uszczelki tłumika, które umieszcza się pomiędzy poszczególnymi elementami występującymi na drodze przepływu spalin. Zużyte uszczelki lub ich brak generują olbrzymi hałas i mogą być powodem zatrzymania dowodu rejestracyjnego, w przypadku kontroli policyjnej.

Nieszczelności w układzie wydechowym, mogą okazać się również sporym problemem w trakcie okresowego badania technicznego. Diagnosta najzwyczajniej w świecie nie podbije nam przeglądu. Warto więc dbać o to, by każda uszczelka tłumika była zawsze w dobrej kondycji. Nie trzeba się wówczas martwić spadkiem osiągów, czy ewentualną kontrolą drogową.