Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » automatyczna skrzynia biegów » uszczelki Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 2.0 TDI quattro (2015.09-2019.11) 190km
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 2.0 Tdi Quattro (2015.09-2019.11) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelki Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 2.0 TDI quattro (2015.09-2019.11) 190km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Średnica wewnętrzna 1 [mm]11,7
Średnica zewnętrzna 1 [mm]22
Wysokość 1 [mm]5,5
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN3358960527004
Status produktu: Normalny
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowywlot
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyzewnętrzny
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Typ skrzyni biegówQFJ
Średnica wewnętrzna 1 [mm]25
Średnica zewnętrzna 1 [mm]62
Wysokość 1 [mm]7
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
nr EAN3358960527059
Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Typ skrzyni biegówDL382-7Q
Typ skrzyni biegów0CJ
Typ skrzyni biegów0CL
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła
Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Typ skrzyni biegówDL382-7F/Q
Typ skrzyni biegów0CJ
Typ skrzyni biegów0CK
Typ skrzyni biegów0CL
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Typ skrzyni biegów0CJ
Typ skrzyni biegów0CJ
Typ skrzyni biegów0CJ
Typ skrzyni biegów0CJ
Typ skrzyni biegów0CK
Typ skrzyni biegów0CK
Typ skrzyni biegów0CK
Typ skrzyni biegów0CK
Typ skrzyni biegów0CL
Typ skrzyni biegów0CL
Typ skrzyni biegów0CL
Typ skrzyni biegów0CL
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Strona zabudowyWałek wejściowy mech. skrzyni biegów
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Typ skrzyni biegów0CJ
Typ skrzyni biegów0CJ
Typ skrzyni biegów0CJ
Typ skrzyni biegów0CJ
Typ skrzyni biegów0CK
Typ skrzyni biegów0CK
Typ skrzyni biegów0CK
Typ skrzyni biegów0CK
Typ skrzyni biegów0CL
Typ skrzyni biegów0CL
Typ skrzyni biegów0CL
Typ skrzyni biegów0CL
Średnica wewnętrzna [mm]46,5
średnica zewnętrzna [mm]60
Wysokość [mm]18
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA/BS2
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
Średnica wewnętrzna [mm]38
średnica zewnętrzna [mm]52
Wysokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA/BS
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Strona zabudowytylny odcinek wału napędowego przy przekładni rozdzielczej
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła, opcjonalny
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
WersjaUltra Quattro
Średnica wewnętrzna [mm]37
średnica zewnętrzna [mm]82
Wysokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA/BS
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii uszczelki do Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 2.0 TDI quattro.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 2.0 TDI quattro produkowanego od 2015.09 do roku 2019.11

Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 190 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii uszczelki do Audi A4 B9 (8W2, 8WC)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na uszczelki do Audi A4 B9 (8W2, 8WC) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2015.09 do roku 2019.11, i mocy silnika 190 KM

.