
| Wersja | GEARB. DDU, DWH |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Wysokość 1 [mm] | 6 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960134448 |

| Wersja | GEARB. DDU, DWH |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Wersja | GEARB. DMU, EPT |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Strona zabudowy | Oś przednia dodatkowa |
| nr EAN | 3358960172709 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,9 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 40,0 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 4027816397298 |

| TECDOC-Nr silnika | 14029 |
| TECDOC-Nr silnika | 15329 |
| TECDOC-Nr silnika | 14029 |
| TECDOC-Nr silnika | 15329 |
| TECDOC-Nr silnika | 9518 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 14029 |
| TECDOC-Nr silnika | 15329 |
| Numer podwozia do | -> 4BY036000 |
| TECDOC-Nr silnika | 9518 |
| TECDOC-Nr silnika | 14029 |
| TECDOC-Nr silnika | 15329 |
| TECDOC-Nr silnika | 14029 |
| TECDOC-Nr silnika | 15329 |
| TECDOC-Nr silnika | 14029 |
| TECDOC-Nr silnika | 15329 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960127099 |

| Wersja | GEARB. DDU, DWH |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Wersja | GEARB. DMU, EPT |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Strona zabudowy | Oś przednia dodatkowa |
| nr EAN | 3358960172709 |

| Strona zabudowy | wlot |
| Wersja | GEARB. DDU, DWH |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 40 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960342041 |

| TECDOC-Nr silnika | 9518 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| Strona zabudowy | z przodu |
| ID skrzyni biegów | DMX/DMU/EPT/EPV |
| TECDOC-Nr silnika | 9518 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| Strona zabudowy | z przodu |
| ID skrzyni biegów | DMX/DMU/EPT/EPV |
| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 50,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 65,2 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4027816015192 |

| ID skrzyni biegów | DMU/EPT |
| Grubość [mm] | 8,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60,0 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Ciężar [kg] | 0,002 |
| nr EAN | 4027816151951 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,9 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 40,0 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 4027816397298 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
| Ciężar [kg] | 0,155 |
| nr EAN | 4027816457190 |


| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
| Wysokość [mm] | 6 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 24 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Grubość [mm] | 6 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 24 |
| Ciężar [kg] | 0,008 |
| nr EAN | 4046001639630 |

| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Typ skrzyni biegów | DDU/DWH |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Typ skrzyni biegów | DMU/EPT |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Kształt | kształt O |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| Grubość [mm] | 6 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 60 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| nr EAN | 4046001649738 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii uszczelki półosi, dyferencjału do Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 1.8.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 1.8 produkowanego od 1997.07 do roku 2005.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii uszczelki półosi, dyferencjału do Audi A6 C5 (4B2, 4B4)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na uszczelki półosi, dyferencjału do Audi A6 C5 (4B2, 4B4) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1997.07 do roku 2005.01, i mocy silnika 125 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025