Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » skrzynia biegów Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) » skrzynia biegów manualna Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) » uszczelki półosi, dyferencjału Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A)

uszczelki półosi, dyferencjału do MITSUBISHI LANCER IV liftback (C6_A, C7_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI LANCER IV liftback (C6_A, C7_A):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 56
Wysokość 1 [mm] 9
Wysokość 2 [mm] 12,5
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 3358960166029
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 35
Wysokość 1 [mm] 6
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960201287
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 35
Wysokość 1 [mm] 6
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy Oś napędowa
nr EAN 3358960340214
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.